Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، غلامرضا شریعتی در این پیام گفت : چهارم خرداد بزرگداشت سالروز مقاومت مردم دزفول دربرابر حملات هوایی و موشک باران نیروهای بعثی عراق است، مردم شهید پرور و انقلابی دزفول در جنگ تحمیلی مقاومت و رشادت های بسیاری از خود نشان دادند. 
وی افزود : نیروهای بعثی که خیال باطل تصرف و یا تضعیف دزفول را در سر می پروراندند و فکر می کردند که می توانند با حملات سنگین موشکی و هوایی موجبات سقوط دزفول یا کاهش روحیه مردم شوند، اما ایمان و اتحادمردم این شهر اجازه نداد ذره ای از اخلاص و حضور پرشور و با بصیرت مردم دزفول در عرصه دفاع مقدس و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کاسته شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خوزستان در پایان این پیام گفت : اینجانب ۴ خرداد را که به عنوان«روزدزفول، روز مقاومت و پایداری » نامگذاری شده را به مردم عزیز این شهرستان و هموطنان گرامی تبریک عرض می نمایم از خداوند منان برای کلیه شهدای راه اسلام و میهن آمرزش و رحمت الهی و برای مردم استان خوزستان عمری با عزت سرشار از سربلندی و تندرستی مسئلت دارم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خوزستان دزفول استاندار چهارم خرداد پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک خاویر چیچاریتو هرناندز به مناسبت قهرمانی بایرلورکوزن / فیلم
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش