Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@18:15:59 GMT

«هیچکس» به ۳ جشنواره جهانی راه یافت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۵۳۶۷

«هیچکس» به ۳ جشنواره جهانی راه یافت

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز براساس خبر رسیده، انیمیشن «هیچکس» ساخته الهام طرقی به سیزدهمین دوره جشنواره Neum در بوسنی و هرزگوین راه یافت. این جشنواره از ۳۰ ژوئن تا ۷ جولای برابر با ۹ تا ۱۶ تیرماه برگزار می شود.

همچنین این انیمیشن به تازگی به یازدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه BUEU اسپانیا راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره از ۷ تا ۱۵ سپتامبر برابر با ۱۶ تا ۲۴ شهریور برگزار می شود.

چندی پیش نیز «هیچکس» به پانزدهمین جشنواره فیلم کوتاه بلغارستان با عنوان «In The Palace» راه یافته بود.

این جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار است و از فیلم‌هایی که در آن به نمایش درمی‌آیند به عنوان فیلم‌هایی با کیفیت تایید شده اسکار یاد می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «In The Palace» از ۲۳ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ برابر با ۲ تا ۹ تیرماه در کاخ کویین ماری شهر بالچیک که در کنار دریای سیاه واقع است، برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان این انیمیشن ۹ دقیقه ای که در سال ۱۳۹۵ تولید شده، آمده است:

«داستان در مورد گربه ای سفید رنگ است که در شهری با ساکنان سیاه رنگ زندگی می کند. هیچکدام از ساکنان شهر به او توجه نمی کنند چون متفاوت به نظر می رسد. حتی گربه های سیاه او را مورد اذیت و آزار قرار می دهند تا اینکه در اوج ناامیدی یک پرنده سفید کوچک را ملاقات می کند.»

سایر عوامل «هیچکس» عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه کننده، لی اوت، استوری بورد، انیماتور، رنگ، طراحی، فضا و کاراکتر: الهام طرقی و دستیار تهیه: الهه طرقی، آهنگساز: میلاد موحدی و صداگذار: فرشید جلیلی و محمد عباسی.

همچنین این انیمیشن، پایان نامه کارشناسی ارشد الهام طرقی در دانشگاه تربیت مدرس بوده است.

502

انیمیشن هیچکس الهام طرقی فیلم کوتاه بلغارستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز (دهم اردیبهشت ماه)، در جشنواره خلیج‌فارس که مناسبت روز ملی خلیج‌فارس در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: امروز خلیج‌فارس با مسئله امنیت ملی کشور عجین است و این ۲ را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

وی، تهدید و ستیز با استقلال و امنیت ملی را از جمله راهبردهای اصلی دشمن بر علیه ایران دانست و عنوان کرد: خلیج‌فارس برای دشمن بهانه‌ای است و ملت ایران نیز به این مهم رسیده است که خلیج‌فارس نماد اقتدار، امنیت و استقلال ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که ملت ایران در برابر هرگونه تحریف در خصوص خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد، بیان کرد: امروز مساله خلیج‌فارس به یک وفاق ملی همگانی تبدیل شده است و نام خلیج‌فارس ایرانیان داخل و خارج از کشور را دور خود جمع کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، خلیج‌فارس را دارای یک امتداد تاریخی و تمدنی دانست و خاطرنشان کرد: روز خلیج‌فارس را در راستای تاریخ و تمدن ایران بزرگ شناخته می‌شود و نقش خلیج‌فارس در تحولات اقتصادی و سیاسی جهان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این نکته که نام خلیج‌فارس با هویت ملی و ایرانی همراستا است، مطرح کرد: بر اساس اسناد دینی و تاریخی، نام خلیج فارس سه مرتبه بر زیان مبارک پیامبر اکرم (ص) جاری شده و در آیات و روایات ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اولین شخصی که شیطنت تغییر نام خلیج فارس را انجام داد و بر زبان نحس خود جاری کرد؛ نماینده انگلیس در بحرین تازه جدا شده بود. ایران امروز با تمام تلاش و ظرفیت‌های خود از نام خلیج‌فارس دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی