Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@19:37:16 GMT

صلاح: با کلوپ مانند 2 دوست صمیمی و نزدیک هستیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۵۴۱۰

صلاح: با کلوپ مانند 2 دوست صمیمی و نزدیک هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد صلاح، وینگر تیم فوتبال لیورپول اذعان کرد که با یورگن کلوپ، سرمربی خود دو دوست نزدیک هستند.

لیورپول فصل گذشته در ماه ژوئن صلاح را با قیمتی حدود 35 میلیون پوند از باشگاه رم خریداری کرد. وینگر مصری در این فصل گل های بسیاری به ثمر رساند و جوایز متعددی نیز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، او به تیمش کمک کرده تا به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه یابد.

صلاح در خصوص رابطه خود با کلوپ اظهار داشت: از اولین روز حضورم در لیورپول، ما مانند دو دوست بودیم. او واقعا مانند یک دوست با من برخورد کرد و بنابراین ما بسیار به یکدیگر نزدیکیم ولی نباید فراموش کرد که او رئیس است و من بازیکن هستم. به عنوان یک مربی همانطور که همه می دانید، همه شناخت کاملی از او دارند.

606

فوتبال صلاح لیورپول کلوپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال صلاح لیورپول کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، شایعات انتقال آرنه اسلات به لیورپول و جانشین این مربی پس از پایان همکاری یورگن کلوپ با لیورپول، پررنگ‌ شده است.

گفته می‌شود سرمربی فاینورد با مدیران لیورپول‌ که به دنبال جانشینی برای یورگن کلوپ هستند، مذاکره کرده است.

فرانک دی بوئر، مربی سابق تیم ملی هلند، درباره این پیشنهاد گفت:"این همکاری فوق العاده خواهد بود. البته این اتفاق برای مربیان هلندی، به خصوص برای اسلات، خیلی قابل توجه خواهد بود."

سرمربی سابق تیم ملی با تمجید از آرنه اسلات ادامه داد:"او خیلی خوب کار کرده است. اسلات نشان داده که می‌تواند یک تیم بسازد."

سیم دی یونگ نیز در استودیو ویاپلی از انتقال آرنه اسلات به لیورپول استقبال کرد:"فکر می‌کنم فاینورد و لیورپول هنوز تا حدودی مانند هم هستند. فاینورد کمی شبیه لیورپول هلند است و لیورپول فاینورد انگلیس است. این تصمیم انتقال خوبی خواهد بود. امیدواریم که تن‌هاخ نیز در یونایتد بماند و سپس دو مربی هلندی را مقابل یکدیگر ببینیم."

دیگر خبرها

  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست