Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی قوی تن پیش تر درباره ساخت فیلمی با داستان سهراب سپهری گفته بود: مساله اصلی که برای من طی سال های گذشته پیش آمده است این است که همیشه در کوچه و خیابان مردم به من گفته اند که شبیه زنده یاد سهراب سپهری شاعر کشورمان هستم و این پیشنهاد را بارها و بارها از سوی مردم دریافت کرده ام که چرا با این شباهت فیلمی درباره سهراب سپهری نمی سازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هرچند دغدغه ای برای ساخت فیلم درباره زندگی شاعران نداشتم، اما همه این مسائل سبب شد تا طی این سال ها به این مساله فکر کنم که آیا فیلمی با موضوع سهراب سپهری بسازم یا خیر. در نهایت بعد از گذشت ده سال، در سال ۹۷ تصمیم گرفتم تا این پروژه را جلوی دوربین ببرم.

بهاره کیان افشار و ترلان پروانه بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در فیلم قطعی شده و انتخاب سایر عوامل ادامه دارد. هر دو این بازیگران با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود از حضور در این پروژه سینمایی خبر دادند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهراب سپهری فیلم بهاره کیان افشار ترلان پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسعود افشار گفت: با تلاش شبانه روزی حفارمردان شرکت ملی حفاری ایران، عملیات حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در فروردین امسال در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور با موفقیت انجام شد.  

وی افزود: از این تعداد چاه هفت حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

افشار با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران اضافه کرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید.  

دیگر خبرها

  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت