Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@14:40:57 GMT

آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اخیر در تبریز

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۵۵۰۰

آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اخیر در تبریز

دادستان عمومی و انقلاب تبریز آخرین وضعیت پرونده «معصومه جلیل‌پور» قربانی اسیدپاشی اخیر در تبریز را تشریح کرد و گفت: تحقیقات این پرونده تکمیل شده و فقط منتشر قطعیت یافتن گواهی‌های پزشکی قانونی هستیم. ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات

موسی خلیل‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی اخیر در تبریز اظهار کرد: هنوز کیفرخواست این پرونده صادر نشده زیرا باید گواهی‌های پزشکی قانونی قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام عالی قضایی در دادگستری استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید میزان صدمات وارده به قربانی اسیدپاشی مشخص شود، اضافه کرد: گاهی اوقات نیاز است معاینه مجدد صورت بگیرد تا میزان صدمات وارده و ارش تعیین شود.

خلیل‌اللهی با یادآوری اینکه متهم پرونده با صدور قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برد، گفت: تمام تحقیقات قضایی پرونده تکمیل شده و فقط منتظر قطعیت یافتن گواهی‌های پزشکی قانونی هستیم که در آن صورت، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود. 

انتهای پیام/

R1332/P1014143/S2,20/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش نیز تاکید کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد و برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شد و برخی با قرارهای لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد، تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم می‌شود و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901315

دیگر خبرها

  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • رسیدگی پزشکی قانونی به ۲.۱ میلیون پرونده در سال گذشته
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت