Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سیاستمدار صهیونیست با بیان اینکه نباید بلندی‌های جولان اشغالی را به دولت سوریه برگردانند، مدعی شد که حضور نظامی ایران در سوریه می‌تواند منجر به جنگی تمام عیار شود.

«یائیر لاپید» رهبر حزب «یش عتید» و وزیر پیشین اقتصاد رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌اساس علیه ایران، گفت حضور این کشور در سوریه می‌تواند منجر به وقوع جنگی تمام عیار در منطقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپید طی دیدار با سفرای کشورهای خارجی در فلسطین اشغالی و بازدید از بلندی‌های جولان اشغالی، گفت این منطقه اهمیت استراتژیک بالا و حساسی دارد پس به همین دلیل هرگز نباید به دولت سوریه بازگردانده شود.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وی هنگام حضور در مرز لبنان، با ادعای اینکه جنبش حزب‌الله یک گروه تروریستی است که از سوی ایران حمایت می‌شود، گفت: «حزب‌الله بیش از 100هزار راکت را به سمت اسرائیل،‌ از جمله تل‌آویو و مناطق جنوبی، نشانه رفته است».

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، این سیاستمدار صهیونیست با بیان اینکه ایران قصد دارد خودش را از نظر نظامی در سوریه تثبیت کند، مدعی شد: «اگر آنها، ایرانی‌ها را از سوریه اخراج نکنند، امکان وقوع جنگی تمام عیار وجود دارد».

لاپید در اظهارات توهین‌آمیز ضمن «جنایتکار» خواندن «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه، گفت: «کوته‌بینانه است که فکر کنیم اسرائیل از بلندی‌های جولان عقب نشینی می‌کند و آن را به دست جنایتکاری می‌سپرد که نیم میلیون نفر از مردم خود را کشته و از طریق همکاری با ایران و حزب‌الله، موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کند».

رژیم صهیونیستی مدت‌ها است به بهانه ادعایی طرح تهران جهت حمله به تل‌آویو از طریق خاک سوریه، تلاش می‌کند آمریکا و روسیه را به بیرون راندن مستشاران ایرانی و نیروهای تحت حمایت آن از سوریه مجاب کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی سوریه اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است

به گزارش صدای ایران، ارایل لین، سیاستمدار راستگرا و عضو حزب لیکود، در گزارشی به این موضوع میپردازد که نباید بخاطر درخواست احساسی عده‌ای در داخل جامعه رژیم صهیونیستی، با ایران وارد جنگ شد چرا که اکنون اسرائیل توانایی انجام چنین کاری را ندارد و عملیات ترور سردار زاهدی، یک اقدام کوته بینانه بود.

ارایل لین در این گزارش می‌نویسد:

«از زمان حمله ایران، فضای شکل گرفته در اسرائیل که ریشه‌های عاطفی آن را به راحتی می‌توان فهمید، این است که اسرائیل باید به حمله ایران پاسخ دهد. این فضا و اظهارات متعدد آن، از جمله برخی گزارش‌ها در رسانه ها، مرا به یاد کتاب "رژه حماقت" باربارا تاچمن می‌اندازد، که در آن او توصیف می‌کند که چگونه کل ملت ها، در حماقتی که توصیف آن دشوار است، در کشمکش‌های غیرضروری فرو می‌روند که به بهای ریخته شدن خون‌های زیادی از آنها تمام شد ولی هیچ سودی برای آنها نداشت.»

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • سیاستمدار اسرائیلی: الان وقت جنگ با ایران است؟ / ترور سردار زاهدی یک تصمیم کوته بینانه است
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم/ ایران مقتدر حمایت گسترده‌ای از مقاومت دارد
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند