Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمدعلی افشانی در بازدید سرزده و شبانه از منطقه 15 دستور داد آمار دقیق مددجویان سازمان خدمات اجتماعی به منظور استفاده در برنامه ریزی تهیه و ارائه شود.
شهردار تهران شب گذشته همچنین از بافت فرسوده منطقه ١٥ بازدید کرد و در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید افشانی به همراه حسن رباطی معاون امور مناطق و امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از ساعت ٢٢ به صورت سرزده از تعدادی از محلات از جمله میدان شوش، خیابان خراسان و محله مینابی بازدید کرد و در جریان روند کار شهرداری و بازآفرینی بافت های فرسوده این محلات قرار گرفت.
محله اتابک مقصد بعدی افشانی بود که پس از بازدید از نقاط فرسوده این محله که در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد، موضوع دو پل روگذر خیابان خاوران که محله دهقی را از بزرگراه امام علی(ع) به خاوران متصل می کند و طی ماه های گذشته بلاتکلیف مانده بود، بررسی شد.
شهردار تهران در ادامه بازدید سرزده خود، راهی مددسرای خاوران شد تا در جریان خدمات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به مددجویان این گرمخانه قرار گیرد.
پس از استعفای محمدعلی نجفی سید محمدعلی افشانی 23 اردیبهشت امسال با رای 19 عضو شورای شهر انتخاب شد.
تدوین برنامه سوم شهر تهران از جمله اقدامات مهم دوره مدیریت شهری جدید خواهد بود که قرار است این برنامه از ابتدای سال 98 اجرا شود.
تهرام/9353//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی امور بین الملل بزرگراه شورای شهر شهرداری تهران موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن

با حضور مسئولان شهری زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن پس از مرمت و بازسازی به بهره‌برداری رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین افتتاح زورخانه ده‌ونک امشب علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران، زهرا شمس‌احسان و مهدی بابایی از اعضای شورای شهر ،حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3، وحیدرضا انارکی محمدی؛ شهردار منطقه 12 و حسین اوجاقی؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از پهلوانان و ورزشکاران و اهالی محله ده‌ونک برگزار شد. 

حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه زورخانه ده‌ونک یا زورخانه قمر بنی هاشم از مجموعه‌های فرهنگی قدیمی تهران است و شاید قدمت آن به یک قرن برسد، ویژگی خاص این مجموعه این است که مالک آن مردم هستند چرا که سایر مجموعه‌ها معمولاً مالکیت خصوصی یا دولتی دارند. 

وی تصریح کرد: تلاش این بود که بافت قدیمی این زورخانه را حفط کنیم و در عین حال بازسازی، نوسازی و احیای آن را برای بهره‌وری بیشتر از آن داشته باشیم. با اعتبار در نظر گرفته شده توسط شورای اسلامی شهر تهران تقویت و نوسازی اساسی در آن انجام شد.

جوانی ادامه داد: ورزش‌های باستانی ریشه در تاریخ، فرهنگ و دین و مذهب ما دارد و در برنامه شهرداری تهران نیز تقویت و توسعه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای وجود دارد و بر همین اساس تلاش کردیم تنها مجموعه زورخانه‌ای منطقه را تقویت و نوسازی کنیم.

شهردار منطقه 3 گفت: مدیریت این مجموعه با مردم محله است و هیچ دخل و تصرفی در فضای زورخانه و اطراف آن نداریم. 

وی درباره سایر پروژه‌های ده‌ونک با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم پروژه‌های فرهنگی را در محله‌های کم‌برخوردار از این نظر در منطقه توسعه دهیم، بیان کرد:  کتابخانه ده‌ونک در شهریور ماه افتتاح می‌شود. همچنین سرای محله ده‌ونک امسال کلنگ زنی می‌شود و سال آینده با کاربری‌های متنوع و متفاوت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت