Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - گل حمید استیلی در بازی تیم های ملی ایران و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی ۱۱۹۸ فرانسه، در زمره گل‌های تاریخی اهالی فوتبال آسیا در تاریخ جام‌های جهانی قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 5 گل به یاد ماندنی، تاریخی و نمادین فوتبال قاره کهن در ادوار مختلف جام‌های جهانی پرداخته و گل حمید استیلی، در پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایران مقابل آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی 1998 را در این لیست قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC درباره گلی استیلی نوشته است: ایران در 12 بازی‌اش در 4 دوره حضور در جام جهانی تنها یکی را برده اما همان برد به یکی از به یاد ماندنی‌ترین پیروزی‌هایش در تاریخ جام جهانی مبدل شد. بازی ایران مقابل آمریکا یکی از بازی‌هایی که بود که بیشترین انتظار و اشتیاق برای رسیدن موعد آن وجود داشت و نمایش تحسین‌برانگیز دو تیم قدرت فوتبال را برای نزدیک کردن مردم به تصویر کشید اما با این حال آن بازی، باز هم مصافی بود که هر یک از دو تیم برای بردنش سراپا انگیزه بودند. لحظه شکسته شدن قفل دروازه‌‌ها در آن بازی یکی از تصاویر به یاد ماندنی جام جهانی 19998 فرانسه شد وقتی که هافبک ایران حمید استیلی بلند شد تا یک ضربه سر مواج را وارد دروازه حریف کند و در ادامه در حالی که چهره‌اش مملو از احساس بود، طوری شادی کرد که نشان می‌داد این برد برای تیم ملی ایران به عنوان یک ملت و نه فقط یک تیم چقدر اهمیت دارد.

استیلی که گل او با گل دوم ایران توسط مهدی مهدوی‌کیا زمینه ساز پیروزی 2 بر یک ایران شد، گفت: «امروز همه مرا به یاد آن گل می‌اندازند. مردم، از 5 تا حتی 90 ساله مرا به خاطر زدن آن گل تحسین می‌کنند. ایرانی‌های زیادی که خارج از این کشور زندگی می‌کنند، اکنون با افتخار اعلام می‌کنند که ایرانی هستند. آن پیروزی همه ما ایرانی‌ها را متحد کرد.»

گل‌های پارک دو یک برای کره شمالی مقابل ایتالیا در جام جهانی 1966، سعید ال‌اویران برای عربستان سعودی مقابل بلژیک در جام جهانی 1994، آن جونگ هوان برای کره جنوبی مقابل ایتالیا در در جام جهانی 2002 و تیم کیهیل مقابل هلند در جام جهانی 2014 نیز در فهرست گل‌های نمادین بازیکنان آسیایی در جام‌های جهانی قرار گرفته‌اند.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: ایران داخلی اختصاصی تیم ملی حمید استیلی جام جهانی 98 فرانسه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی