Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:آرایش عجیب لیدی گاگا که شبیه بوم نقاشی است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، لیدی گاگا خواننده 27 ساله هالیوودی که لقب مبتذل ترین خواننده قرن را دارد در جدیدترین تصویری که از خود به نمایش گذاشت چهره اش را کاملا به رنگ سفید نقاشی کرده و اطراف چشمها و دهانش رنگها با بی نظمی خاصی پاشیده شده اند و به این ترتیب صورت اوبه یک نقاشی سبک کوبیسم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اخیرا مجبور شد برای انجام عمل جراحی در ناحیه کمرش تور اجرای زنده سراسری اش را لغو کند ، او که انتقادات شدیدی به خاطر افزایش وزنش می شنید در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی دوباره به روزهای خوش جوانی اش بازگشته و به شدت وزن کم کرده است.

او با انتشار این تصویر به هوادارانش اعلام کرده است که به زودی دوباره روی صحنه اجرا خواهد رفت و تور نیمه کاره اش را به پایان خواهند رساند.

این خواننده جوان هالیوودی به دلیل لباسها و آرایشهای عجیبی که دارد به شهرت جهانی رسیده است و از نظر اخلاقی نیز فردی بی بند و بار و فاسد شناخته می شود و به همین دلیل بخش اعظم شهرتش را به خاطر همین موضوع در مجامع جهانی بدست آورده است.

سال گذشته در کشورهای مسلمان نشین شرق آسیا تظاهرات زیادی به خاطر حضور این خواننده برپا شد و اکثر مردم دنیا از حضور وی در کشورشان ابراز نارضایتی می کنند.

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا متولد 28 مارس 1986که با نام لیدی گاگا شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا و آهنگ ساز آمریکایی است.

وی نام مستعار خود را از ترانهٔ معروف گروه کویین به نام Radio Ga Ga الهام گرفته است. لیدی گاگا را یکی از 111 شخصیت تأثیرگذار سال 2111 شناخته شده و او یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال 2111 گفته شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جدیدی بازیگر نقش «غلامرضا تختی» شد

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

ترامپ از حمله نظامی به ایران منع شد

سال ١٣١٥ وقتی الاغ سند داشت!+تصویر سند

سحر و جادو فوتبال عربستان را به دردسر انداخت! +عکس

اولین عکس حسین‌ الله‌کرم پس از تصادف مشکوک در بیمارستان

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

نقش یک دختر فومنی در یک فیلم مردم رشت را به خیابان ریخت!

شوهر بی حیا و هستی را در وضعیت بدی در خانه دیدم!

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت نقاشی هالیوود عکس خواننده لیدی گاگا عکس حوادث فیلم قتل ایران آزار و اذیت دختر مادر حوادث تهران پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امین سالمی رهبر ارکستر «نوای آفتاب» در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های این مجموعه موسیقایی گفت: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳، سی و یکم خرداد و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد.

وی درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم. همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند، ‌توانایی‌های خود ارکستر و اعضای ارکستر نیز دیده شود چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آن طور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

سالمی یادآور شد: ارکستر «نوای آفتاب» در سال ۱۴۰۲ در ۲ مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه «نوای آفتاب مهر» تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

به گفته سالمی قطعات اجرا تنظیم و آماده شده و تمرینات ارکستر «نوای آفتاب» از دهم اردیبهشت آغاز می‌شود و پس از اخذ مجوز از دفتر موسیقی درباره نحوه بلیت‌فروشی، سالن اجرای کنسرت و قطعات اجرایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 6087407 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • حمله تند دولت به ایران خودرو به خاطر فیلم جنجالی پژو پارس
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ