Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه ورامین طی سخنانی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به دین و فرهنگ و ارزش های کشور گفت: دشمنان با موسیقی های ویران گر، فکر و ذهن و اعتقادات جوانان ما را هدف قرار دادند، خود ما نیز متاسفانه در شب عروسی که در نگاه اسلام شب عبادت است، به ترویج لهو و لعب می پردازیم، که برای بسیاری از متدینین امکان حضور در مراسم عروسی میسر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید با ترویج لهو و لعب برکات را از مجالس دور کرد

وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی محافل دینی که به نام اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود، نیز بساط لهو و لعب و گناه می گسترانیم، در برخی از جشن های الفبا و سایر عناوین نیز کودکان معصوم مردم را آلوده می کنیم و حتی در برخی مجالس اداری نیز شاهد ترویج لهو و لعب هستیم، این اصوات شیطانی از برخی خودروها نیز به گوش می رسد، مگر از دین داری چه ضرری دیدیم، که به اصوات شیطانی روی می آوریم.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به سوم خرداد، سال روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: این روز در تقویم به نام روز مقاومت و ایثار نام گذاری شده و روز بسیار بزرگی است، درس فتح خرمشهر این است، که همان گونه که در آن شرایط خطیر ملت ایران بر مشکلات فائق آمد و توانست خرمشهر را آزاد کند و تمامی معادلات سیاسی و نظامی را بر هم بزند، امروز نیز می تواند، با مقاومت بر دشمنان پیروز شود، یاد ۴۵ شهید فتح خرمشهر از دیار ۱۵ خرداد را گرامی می داریم و به روح آن ها صلوات می فرستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان و کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: از صداوسیما، رسانه ها و کارشناسان تقاضا دارم، که تنها به پخش فرمایشات مقام معظم رهبری اکتفا نکنند، رسانه های بیگانه و سازمان های جاسوسی برای تحلیل فرمایشات ایشان میزگردها و جلسات متعددی برپا می کنند، چرا ما به طور جدی این فرمایشات را تحلیل نمی کنیم.

عدم لغو تحریم ها نشان داد مذاکرات بی نتیجه بوده است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مخاطبان فرمایشات مقام معظم رهبری خواست به این فرمایشات عمل کنند و گفت: هر کجا به توصیه های حکیمانه ایشان عمل نکردیم، دچار خسران شدیم، مقام معظم رهبری سال ها شعار اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند، اما اگر به این فرمایشات به درستی عمل می شد، در حال حاضر نباید شاهد وضع نامطلوب اقتصادی می بودیم، نسل حاضر و آینده و امام(ره) و شهدا برای قصور از وظایفمان از ما نخواهند گذشت.

وی به تبیین اقدامات آمریکا برای براندازی نظام اسلامی و بی نتیجه بودن این اقدامات در فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: شروط ۶ گانه ای که توسط مقام معظم رهبری برای برجام اروپایی باید مورد نظر و توجه قرار بگیرد، تا دیپلماسی انفعالی و التماسی به دیپلماسی تهاجمی و طلبکارانه تبدیل شود، این امر از نظر سیاسی بسیار مهم است، اصل ثابت در مذاکرات رفع تحریم ها بوده و هرگونه مذاکره با اروپایی ها باید بر این اساس باشد.

خطیب امروز جمعه ورامین بی آبرویی آمریکا و یا تثبیت حقوق هسته ای کشور را ناکافی دانست و گفت: عدم لغو تحریم ها نشان داد، مذاکرات بی نتیجه بوده است، دومین شرط از شروط ۶ گانه کم هزینه ترین و کوتاه ترین شرط است، که اروپا قطعنامه ای علیه امریکا به شورای امنیت برده و اعلام کند، که آمریکا قطعنامه ۲۲۳۱ را نقض کرده است، این شروط باید توسط مردم و جریان انقلابی به یک مطالبه عمومی تبدیل شود، برخورد شعاری برخی مسئولان عملا موجب وارد آمدن خسارات بزرگی به صنعت هسته ای کشور شد.

استاندار تهران برای حل مشکل کارگران وارنا ورود کند

وی با بیان این که هشدارهای متعدد مقام معظم رهبری در خصوص برجام نادیده گرفته شد، تاکید کرد: رسانه ها و عناصر سیاسی به مردم راست بگویند، آن هایی که تا دیروز می نوشتند، «دیوار تحریم ها فرو ریخت. » و حل مشکلات را با برجام گره می زدند، شجاعت عذرخواهی را داشته باشند، ملت ایران ملتی آزاده و مقاوم است، گرچه مردم از برخی نامردمی ها و بی مهری ها و حقوق نجومی ها و فسادهای اخلاقی و اداری رنج می برند، اما پای انقلاب اسلامی و دین ایستاده اند و درخواست مردم این است، که گرچه در برابر آمریکا در مورد برجام کوتاهی شد، اما مسئولان در برابر اروپا شروط رهبری را عملیاتی کنند.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و افزود: چرا باید وضعیت بازار این طور باشد، نمی دانم آیا مسئولان نمی دانند در بازار چه می گذرد، چرا برخی دستگاه ها فقط شعار می دهند، چرا دستگاه های نظارتی مانند مجلس گرفتار روزمرگی و سیاسی کاری شده اند، این وضعیت قابل توجیه نیست.

وی سپس به وضعیت بیکاری و مشکلات اقتصادی در ورامین اشاره کرد و ادامه داد: برخی از افراد برای کار به ما رجوع می کنند و برای ما جز شرمندگی باقی نمی گذارند، چون ما دستگاه اجرایی نیستیم، چرا باید وضعیت کارگران برخی از کارخانجات این چنین باشد، باید به این وضعیت رسیدگی شود، اگرچه مسئولان اقداماتی انجام داده اند، اما به نظر می رسد، می بایست استاندار محترم در این زمینه ورود پیدا کند و به داد کارگران و خانواده های آن ها برسد.

کد خبر 4305628

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه موقت ورامین خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد بیرجند بارش باران خرم آباد مشهد یاسوج اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در نشست «ازدواج آسان، عشق پایدار» که با حضور جمع کثیری از دانشجویان واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برکزار شد، گفت: نظامی که امروز در جهان حاکم بوده با مدیریت جریان صهیونیسم جهانی درصدد است جمعیت جهان را به سمت کاهش سوق دهند، از سوی دیگر دانشجویان با افزایش جمعیت خود و طرفدارانش می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت درراستای گسترش سرزمین‌های تحت سلطه خود اقدام کند.

وی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی از سالیان دور با برنامه‌ریزی‌های زیادی که با مدیریت سازمان بهداشت جهانی انجام داد، در کشور شروع به تبلیغ با شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کرد که این شعار در مدتی کم خیلی پررونق دنبال و تبدیل به یک جریان شد و رفته‌رفته به فرهنگ عمومی جامعه مبدل گشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: به دنبال این مسائل، نگاه فرهنگی جامعه به سویی پیش رفت که موجب افزایش سن ازدواج شد و آنهایی که ازدواج می‌کردند تا مدت‌ها صاحب فرزند نمی‌شدند یا علاقه‌ای به فرزندآوری نداشتند.

صفوی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه مسئله جمعیت از فاکتور‌های مهم اقتدار ملی یک کشور است، تحدید نسل، یکی از آسیب‌های جدی برای این موضوع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به این مسئله نگاه ویژه دارند، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری حرکت به سمت یک جمعیت پایدار قابل اطمینان است و امروز شاهد این موضوع در جامعه اسلامی هستیم؛ بنابراین باید روی موضوع افزایش جمعیت و طبعاً مسئله ازدواج جوانان به‌خصوص در سنین پایین‌تر تأکید بیشتری شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان تبیین کرد: این نهاد درراستای همین مسئله به‌عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین با در نظر گرفتن و برنامه‌ریزی برگزاری جلساتی با فراهم آوردن بستر‌های معرفتی و تحول در نگاه مردم به‌خصوص جوانان در موضوع ازدواج، باید منتظر اتفاقات خوبی باشیم، امیدوارم منویات مقام معظم رهبری به طور جامع و کامل در جامعه اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی