Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ازپایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 20 امشب خود را به خیابان جمهوری اسلامی، بعد از سه راهی جمهوری ساندند.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: طبقه همکف و اول یک ساختمان هفت طبقه که کاربری فروشگاه مانتو و پوشاک داشت و مساحت هر طبقه به 150 متر مربع می رسید دچار آتش سوزی شده و زبانه های آتش از درب و پنجره های فروشگاه به بیرون زبانه می کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: دود غلیظی به راهروها و طبقات بالایی ساختمان سرایت کرده بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی، مشغول مهار آتش سوزی شدند.


معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: آتش نشانان هنگام مهار آتش سوزی با یک نفر مرد حدوداً 38 ساله که دچار سوختگی شدید شده بود و کاملاً بی هوش بود، مواجه شدند و به سرعت وی را از محل حادثه خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد مرد جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
گفتنی است؛ آتش نشانان در ادامه عملیات خود، 7 نفر را از طبقات بالایی ساختمان نجات دادند و با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملاً خاموش کردند.

700

آتش سوزی حریق آتش نشانی مرگ مرد 38 ساله علیرضا جبارزاده معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آتش سوزی حریق آتش نشانی مرگ مرد 38 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت