Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@19:41:08 GMT

حکم معلم متخلف فسا هفته آینده صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۶۷۱۱

حکم معلم متخلف فسا هفته آینده صادر می‌شود

رئیس آموزش و پرورش شهرستان فسا درباره نتیجه شکایت از معلمی که موی 9 دانش آموز را قیچی کرد، گفت: باید منتظر نتیجه حکم تخلفات اداری و دادگاه باشیم که در هفته آینده اعلام خواهد شد.

ایران آنلاین /

مسلم امینی‌نژاد  درباره نتیجه شکایت والدین دانش‌آموزانی که معلمشان موی آنها را کوتاه کرده‌بود گفت: ما پرونده این معلم را به تخلفات اداری آموزش و پرورش فسا فرستادیم ولی هنوز حکمی صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یکی از اولیا هم به دادگاه فسا شکایت کرده‌ بود که در آنجا نیز هنوز حکمی صادر نشده است، اما به زودی حکم صادر می‌شود. البته الان مدارس دیگر تعطیل شده و تا زمانی که حکم صادر شود معلم به کار خود می‌دهد.

امینی نژاد ادامه داد: از میان این نه دانش آموز، خانواده سه نفر از آن‌ها شکایتی نداشته‌اند. والدین چهار نفر از دانش آموزان هم رضایت دادند. اما دو خانواده هستند که شکایت دارند و همچنان پیگیر ماجرا هستند. به هر حال این معلم هم تخلف اداری کرده و هم بخاطر قیچی کردن موی دانش آموزان ممکن است مشمول دیه شود.

رئیس آموزش و پرورش فسا از احتمال بازنشست شدن این معلم خبر داد و گفت: از آنجایی که اولین بار است این اتفاق می‌افتد من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که نتیجه حکم چه خواهد شد. از طرفی یک سال به بازنشستگی این معلم مانده بود، این امکان هست که با وجود رخ دادن این اتفاق معلم را با 29 سال سابقه کار بازنشست کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدرسه برای ادامه همکاری لازم است از وی تعهدی بگیرد یا نه؟ گفت: مدرسه فقط وظیفه داشت این کار را گزارش کند و ما نیز موظف بودیم به تخلفات اداری آموزش و پرورش شهرستان فسا اعلام کنیم. حال باید منتظر نتیجه حکم تخلفات اداری و دادگاه باشیم که در هفته آینده اعلام خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده

رضایی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد گفت: زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی از چند روز آینده آغاز می‌شود. 

وی ادامه داد: ثبت‌نام‌ها برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز آینده و همچنین پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی (اول ابتدایی، هفتم و دهم) نیز از دهم تیر آغاز می‌شود.

رضایی خاطر نشان کرد: ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعداد‌های درخشان و همچنین کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استثنایی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی www.irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی پیوست انجام و پیرو آن کتاب‌های درسی، بر اساس سفارشات ثبت‌شده در سامانه، توزیع می‌شود. اصلاح سفارش کتاب‌های همه دوره‌های تحصیلی از دهه سوم تیر توزیع به منطقه و سپس به مدارس نیز از شهریورماه صورت می‌گیرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان یزد همچنین با اشاره به اینکه دانش آموزان کلاس اولی باید در طرح سنجش شرکت کنند گفت: شیوه نامه ثبت نام کلاس اولی‌ها هم از نیمه اردیبهشت ماه به آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود و طبق آن ثبت نام الکترونیک این گروه را خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده