Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@03:58:15 GMT

ماموریت مانشافت ؛ دبل قهرمانی در جام جهانی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۶۷۶۱

به گزارش وانانیوز، 

آلمان همچون اکثر دوره های جام جهانی به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته می شود اما این بار شاگردان یوآخیم لو به عنوان مدافع قهرمانی وارد روسیه خواهند شد و شاید همین موضوع در کیفیتشان تاثیر بگذارد.

 

آلمانی ها در برزیل فراتر از حد انتظار خوب بودند و کمتر کسی است که آن ها را شایسته قهرمانی در 2014 نداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاه و سفیدها در مرحله گروهی یکی پس از دیگری حریفان را از پیش رو برداشتند و در مرحله حذفی به ترتیب الجزایر، فرانسه، برزیل و آرژانتین را کنار زدند تا پس از 24 سال، قهرمان جهان شوند.

 

نویر، هوملس، یوآتنگ، کروس، اوزیل و... ستاره های آلمان در 2014 بودند که برزیل را هفت تایی کردند. آن ها در تیم فعلی یوآخیم لو نیز حضور دارند و اهالی کشور آلمان امیدوار به موفقیت تیم ملی کشورشان هستند.

 

در طول تاریخ، آلمان 4 بار جام قهرمانی جهان را کسب کرده اما هیچگاه موفق به دفاع از قهرمانی نشده است. مانشافت در 1954 سوئیس قهرمانی را به شکلی تاریخی از چنگال تیم قدرتمند مجارستان درآورد اما 4 سال بعد با دو شکست تلخ از سوئد میزبان در نیمه نهایی و فرانسه در بازی رده بندی، به مقام چهامی رسید.

 

تیم آلمان در 1974 هم قهرمان جهان شد اما در جام جهانی 1978 آرژانتین، بار دیگر نتوانست در قهرمانی جهان دبل کند. آن سال آرژانتین فاتح مسابقات شد و آلمان حتی به نیمه نهایی هم نرسید.

 

12 سال بعد، مانشافت با هدایت اسطوره تاریخی این کشور یعنی بکن باوئر پای به جام جهانی گذاشت و توانست با درخشش ستاره هایی چون لیتبارسکی، رودی فولر و... جام قهرمانی را از چنگال آرژانتین بیرون بیاورد.

 

حالا باید دید تیم یوآخیم لو موفق به انجام کاری که بهترین نسل های تاریخ آلمان نشدند خواهد شد یا خیر؟

 

البته دبل در قهرمانی جام جهانی کار ساده ای نیست و در طول تاریخ تنها برزیل و ایتالیا موفق به آن شده اند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز یکشنبه گفت که رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است و اشاره کرد که نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، بورل دیدگاه خود در مورد احتمال رویارویی هسته‌ای را به تشدید تنش‌ها بین شرق و غرب نسبت داد و بر لزوم باز نکردن دوباره آنچه به عنوان جعبه جنگ توصیف کرد، تاکید کرد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد: رقابت‌های تجاری شرق و غرب به دلیل عدم اعتماد در حال تبدیل شدن به درگیری است و اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی خود و اتکا به روسیه، خود را تضعیف کرده است.

جوزپ بورل پیشتر گفته بود که جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، شهر‌های نوار غزه را در معرض ویرانی بیشتری نسبت به شهر‌های آلمان در طول جنگ جهانی دوم قرار داده است. 

بورل در سخنرانی خود در جلسه عمومی پارلمان اروپا در شهر استراسبورگ فرانسه گفت: تعداد شهر‌های غزه بیشتر از شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم تخریب شد.

او افزود: می‌توان گفت بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی غزه آسیب دید که ۳۵ درصد آن به طور کامل تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت