Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@06:08:46 GMT

احتمال تغییر قانون در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۲۱۹

احتمال تغییر قانون در لیگ برتر

پیشنهاد تغییر قانون محرومیت بازیکن با ۴ کارت زرد در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتر فوتبال و مسئولان سازمان لیگ روز چهارشنبه گذشته برگزار شد و ۹ مربی در آن حاضر شدند.

یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه، افزایش تعداد کارت‌های زرد برای محرومیت بازیکنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر طبق قانون هر بازیکن با دریافت سه کارت زرد در یک مسابقه غایب است.

این پیشنهاد قرار است در هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم مورد بررسی قرار بگیرد.

سال گذشته هم پیشنهاد 4 کارت زرد برای محرومیت بازیکن مطرح شده بود ولی این پیشنهاد در نهایت رد شد؛ با این حال به نظر می رسد شرایط خاص تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده، باعث تغییر این قانون شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!