Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@19:25:08 GMT

کشور در شرایط فعلی به وحدت و همدلی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۲۲۰

کشور در شرایط فعلی به وحدت و همدلی نیاز دارد

سمنان- ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: کشور در شرایط خاص فعلی نیازمند وحدت و همدلی است و نباید به دشمنان اجازه نفوذ داد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام غلامرضا مهدوی نژاد در نمازجمعه این هفته سمنان افزود: به فرموده رهبری، آمریکا هیچ ‌گاه مورد اعتماد نیست و از دیرباز به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و وحدت ملی تمام توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به سخنان رهبری در جمع مسوولان و بیانات ایشان در ماجرای برجام اشاره کرد و افزود : در تعبیری، رهبری، آمریکا را دشمن دیرینه معرفی کرده که با حربه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی سعی در براندازی نظام دارد که لازمه خنثی کردن این توطئه‌ها بصیرت و حضور مردم و تبعیت از رهبری است.
وی اظهارداشت: آمریکا قابل اطمینان نیست و نمی توان با او تعامل کرد و رهبری در این باره فرمودند تجربه برجام جواب کسانی است که می‌گفتند چرا با آمریکا مذاکره و تعامل نمی‌کنیم.
مهدوی‌نژاد تصریح کرد: تعامل با آمریکا بی فایده است و تنها راه ایستادگی و مقاومت است و اقتدار زمینه شکست و ضعف دشمن را فراهم می‌آورد.
خطیب موقت جمعه سمنان با اشاره به این که رهبری تعامل با اروپا را نیازمند تضمین و تعهد عملی دانست،خاطرنشان کرد: ما با اروپا دعوا نداریم اما به اتحادیه اروپا اعتباری نیست و باید تعهد عملی دهند که در صورت ایجاد مشکل از سوی آمریکا همسنگ با دولت آمریکا نخواهند شد.
وی با اشاره به ضرورت توجه مسوولان برای مشکلات اقتصادی ، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مسأله اول کشور را اقتصادی عنوان کردند و با همه تلاش دولتمردان وضعیت اقتصادی تعریف ندارد و مردم در فشار و گرانی هستند و متولیان امر باید تصمیم جدی بگیرند.
وی ادامه داد : باید به این باور رسید مشکلات اقتصادی با امکانات داخلی قابل حل و با نسخه خارجی قابل درمان نیست.
مهدوی نژاد اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی را تنها راه نجات کشور برشمرد و افزود: فرهنگ استفاده از کالای ایرانی باید بین مردم ترویج یابد و مردم با خرید کالا از تولید داخلی حمایت کنند.
6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وحدت نمازجمعه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود