Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:03:39 GMT

گروگانگیری همسایه یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۲۸۶

گروگانگیری همسایه یک کشته برجای گذاشت

شب گذشته مردی در شرق مسکو یک خانواده سه نفری را به گروگان گرفت.

به گزارش ایسنا از اینترفاکس، سرویس مطبوعاتی پلیس روسیه اعلام کرد: این حادثه شب گذشته در خیابان مالاستوویخ مسکو رخ داد که دو همسایه بر سر آپارتمان خود با یکدیگر درگیر شدند.
مرد مسلح اقدام به گروگانگیری اعضای خانواده همسایه خود کرد که بر اثر شلیک گلوله یکی از آنان جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس روسیه سرانجام موفق شد گروگانگیر وی را دستگیر کرد.
پرونده ای جنایی در این خصوص گشوده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام شهر مسکو گروگان گيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار روسیه به غرب درباره مصادره اموال مسکو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه نسبت به مصادره اموال روسیه در غرب هشدار داد و گفت در صورت مصادره دارایی‌های روسیه، مسکو بر اساس اصل متقابل عمل خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که در صورت مصادره دارایی‌های روسیه توسط غرب، روسیه بر اساس اصل متقابل در روابط بین الملل عمل خواهد کرد و حق پاسخ متقابل را برای خود محفوظ می‌دارد.

براساس گزارش‌ها، دولت آمریکا متحدان خود را برای بهره‌برداری غیر قانونی از دارایی‌های خارجی روسیه تحت فشار قرار داده است.

نشریه بلومبرگ به نقل از منابع آگاه خود گزارش داده است که «جو بایدن» رئیس جمهورآمریکا سران گروه هفت را تحت فشار قرار داده تا طرح استفاده از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای تأمین مالی اوکراین را تا زمان نشست ماه ژوئن نهایی کنند.

به نوشته راشاتودی، انگلیس و کانادا هر دو از مصادره دارایی‌های دولتی مسدود شده روسیه برای تأمین ارتش اوکراین و بازسازی آن حمایت می‌کنند، اما دو کشور فرانسه و آلمان هنوز در این باره ملاحظاتی دارند.

بیشتر دارایی‌های روسیه در اتحادیه اروپا و عمدتاً در مرکز تهاتر یوروکلیر مستقر در بلژیک قرار دارد. بر اساس گزارش بلومبرگ، مقامات اروپا نگرانند یک اقدام بیش از حد و بدون توجیه قانونی در این خصوص ممکن است موقعیت یورو را به عنوان یک ارز ذخیره تضعیف کند و آسیب جدی به شهرت اتحادیه اروپا وارد کند.

همچنین روسیه مسدود کردن حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از ثروت ملی خود را غیرقانونی دانسته و هشدار داده است که هرگونه اقدام برای در این زمینه مجرمانه است و بدون پاسخ نمی‌ماند.

«جنت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا هم پیشتر اعلام کرده بود که واشنگتن و متحدانش به دنبال گزینه‌هایی برای بهره برداری از دارایی‌های مسدود شده روسیه خواهند بود. وزیر خزانه داری آمریکا همچنین روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای به رویترز گفت که هر اقدامی نیاز به یک دلیل محکم قانونی دارد.

یک روزنامه ایتالیایی نیز به تازگی گزارش داد که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر موضوع استفاده از درآمدهای حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه، به ارزش ۳۰۰ میلیارد دلار، برای بازسازی اوکراین را در نشست مجازی گروه هفت مطرح کرده، اما کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره مصادره احتمالی آن هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌اند.

کد خبر 6082890

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به غرب درباره مصادره اموال مسکو
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسکو
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل