Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@11:04:58 GMT

ایران اسلامی همواره در مقابل آمریکا پیروز است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۲۸۹

ایران اسلامی همواره در مقابل آمریکا پیروز است

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود: هربار که آمریکا علیه ایران توطئه کرده است، شکست خورده و ایران اسلامی قدرتمند تر از گذشته شده است.
وی اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام و پیش کشیدن تحریم ها نیز توطئه دیگری است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بدون شک امریکا شکست می خورد و ما پیروز خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله محمدی بیان کرد: در طول 40 سال گذشته همه روسای جمهوری آمریکا با جمهوری اسلامی در جنگ بوده و شکست خورده اند و ترامپ نیز به آنها خواهد پیوست .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و باید فرمایشات اخیر رهبری در جمع کارگزاران و مسئولان کشور، نکته به نکته پیاده و ثبت شود.
آیت الله محمدی ادامه داد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، سازمان مللی که زیر سلطه آمریکا است چگونه می خواهد حق ملت های مظلوم را بستاند و نمونه آن این است که در چهار سال گذشته، یمن در سخت ترین شرایط است اما سازمان ملل اقدامی نکرده است.

** تمام ملت ایران در دفاع مقدس سهیم بودند
یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نیز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: 36 میلیون ایرانی در دفاع مقدس شرکت کردند که این نشان می دهد جنگ فقط در صحنه جنگ و مختص رزمندگان اسلام نبوده بلکه تمام ملت ایران در جنگ سهیم بودند.
امیر سرتیپ دوم مسعود بختیاری افزود: این جنگ قدرت ملت ایران و رهبری معنوی حضرت امام خمینی(ره) در جماران را به جهانیان ثابت کرد.
وی ادامه داد: امام راحل(ره) به مساله دفع تجاوز اعتقاد داشت و بدون توان نظامی و با امید به مدد الهی و با رهبری معنوی و پدرانه ملت ایران دشمنان را به عقب نشینی وادار کرد.
وی که از طراحان عملیات بیت المقدس بوده است اظهار داشت: فتح خرمشهر تبلور بطلان آرزوهای صدام حسین و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای او بود.
امیر سرتیپ دوم بختیاری با بیان اینکه چگونگی عملیات بیت المقدس یک روند تخصصی و طولانی بود گفت: آزاد سازی خرمشهر محاسبات ظاهری دشمنان را بر هم زد و یکی از بزرگترین علل حمله رژیم بعثی عراق به ایران را خنثی کرد.
سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است.
1181/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تجاوز خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه برجام آمریکا موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد

به گزارش صدای ایران ازایرنا به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار رهبر شیعیان کشور آفریقایی مالی، ضمن ابراز خرسندی از ترویج مکتب اسلام و اهل بیت در دیگر کشور‌ها ابراز داشت: حقیقتاً زمانی که عزیزانی مانند شما را می‌بینیم که به سبب ارتباطی که با حوزه علمیه قم داشته‌اند، امروز در کشور خود مورد اعتماد مردم‌اند و عَلَم اسلام و مکتب اهل بیت را در دست گرفته‌اند، برای ما مایه مباهات است.

امام جمعه قم با اشاره به نقش اخلاق در تبلیغ دین اظهار داشت: پیامبر با رفتار و اخلاق پیروز شد «وَلَو کُنتَ فَظًّا غَلِیظَ ٱلقَلبِ لَٱنفَضُّواْ مِن حَولِکَ.» بنابراین شما نیز باید با اخلاق، تفکر اهل بیتی را در کشور خود گسترش دهید.

وی ادامه داد: امام رضا – علیه السلام – می‌فرماید «فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.» یعنی اگر مردم زیبایی‌های کلام ما را بدانند، از ما پیروی خواهند کرد؛ بنابراین باید قبل از گفتار، با رفتار دین را به مردم معرفی کنیم «کُونُوا دُعَاهً لِلنَّاسِ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ.»



نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مردم رفتار ما را نگاه کرده و ارزیابی می‌کنند و در نتیجه همین رفتار است که اگر گفته‌های ما منطقی باشد به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند.

وی تأکید کرد: آنگونه مکتب اهل بیت – علیهم السلام – را به مردم معرفی کنید که دل‌های آماده به شما گرایش پیدا کنند، زیرا شما نماینده مکتبی هستید که می‌تواند ایجاد جاذبه نماید.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: امیدواریم حضورتان در ایران و خصوصاً شهر مقدس قم، عزم و اراده شما را برای تلاش بیشتر فراهم سازد که خداوند متعال می‌فرماید «وَ الَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا.»

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی در جهان خاطر نشان کرد: کی باور می‌کردیم که عزیزان ما در کشور‌های آفریقایی – به برکت این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی – مدافع انقلاب بشوند و حتی هدایت گری مردم را بر عهده بگیرند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نه تنها مدافع شیعه و مسلمانان، بلکه مدافع تمامی مظلومان جهان است. ما قدر تک تک شما را می‌‎دانیم و در مشکلات در کنار شما خواهیم بود، زیرا جمهوری اسلامی مسلمانان را عنصر پیکر واحد می‌داند.



در ابتدای این جلسه، رهبر شیعیان مالی ایران را پشتیبان انسانیت و کشوری عنوان کرد که اسلام را سر پا نگاه داشته است و گفت: همگان می‌دانند که ایران از مظلومان دفاع می‌کند.

"سید محمد شوالا حیدرا" همچنین گزارشی از وضعیت شیعیان کشور مالی و انعکاس خوب حمله ایران به رژیم صهیونیستی در کشور‌های آفریقایی ارائه شد.

دیگر خبرها

  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • استکبار جهانی همواره از بیداری ملت ها احساس خطر می‌کند
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است