Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: شروط مقام معظم رهبری برای مذاکره با اروپا باید بدون هیچ گونه مسامحه‌ و توجیهی در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام، ظهر امروز(4 اردیبهشت) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: شروط رهبری به عنوان فهرست تضمین‌ها فصل‌الخطاب برای مسؤولان دولتی در مذاکرات برجامی ایران و سه کشور اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه ایلام، یادآور شد: اعلام شروط از طرف رهبری معظم عبارت از پنج تضمین مهم می‌تواند برجام برای ملت و نظام دستاورد مهمی باشد. مقابله با تحریم ایران توسط آمریکا ، تضمین فروش نفت و لغو تحریم نفتی، اروپایی‌ها علیه آمریکا به خاطر خروج از برجام و قانون‌شکنی قطعنامه صادر کنند، تضمین بانکی و برقراری روابط تجاری ایران و اروپا، اروپایی‌ها تضمین برای افتتاح شعب بانکی ایران در کشورهای اروپایی تضمین دهند.فقدان ورود به موضوع موشکی و منطقه‌ای و حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه و لبنان از جمله این پنج شرط است.

 

آیت الله لطفی، گفت: با توجه به بدعهدی‌ها و بی صداقتی‌ سه کشور اروپایی در اوایل دهه ۸۰ بر سر مسئله هسته‌ای، اروپا باید اینبار ثابت کند که قصد تکرار بدعهدی ندارد.

 

خطیب نماز جمعه ایلام، تصریح کرد: سه کشور اروپایی در نقض مکرر روح و جسم برجام اعتراض نکردند اگر آنها در پی نقض برجام به آمریکا اعتراض می‌کردند قطعا کار به اینجا نمی‌رسید.

 

وی، ابراز کرد: اروپا باید پس از خروج آمریکا از برجام این را جبران کند، امید است دستگاه دیپلماسی اینبار فریب لبخندها و وقت‌کشی این سه کشور اروپایی را نخورده و با تفکر انقلابی و دیپلماسی تهاجمی بهانه از دست طرف‌های غربی بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: خرمشهر قله ایثار و شهامت رزمندگان و ملت غیور ایران است. فتح خرمشهر یک رویداد بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و آزادی خرمشهر نماد اقتدار ایران در دوران دفاع مقدس بود.

 

وی در ادامه به رحلت حضرت خدیجه(س) اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از موثرترین افراد در انقلاب پیامبر حضرت خدیجه بود که با حمایت خود از رسول خدا در تبلیغ و نشر اسلام بسیار تاثیرگذار بود.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت خبرگزاری شبستان برجام نمایشگاه قرآن حسن روحانی مجلس مسجد آمریکا قوه قضائیه برجام امام جمعه خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم

رهبر انقلاب در دیدار کارگران فرمودند: یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشارها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است. منبع: خبرگزاری مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • بیانات پربیننده رهبری درباره پیشرفت تسلیحاتی در جمع کارگران | فیلم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم