Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر،  حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها با تمام توان و ظرفیت وارد عرصه جنگ اقتصادی با ایران شده‌اند، افزود: در حال حاضر تنها راه مقابله با شیطنت اقتصادی آمریکا، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از منظر دین در چند عنصر خلاصه می‌شود، ادامه داد: اولاً دین، مال را معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیاً خطر فقر را بازگو کرده و ثالثاً راه تنظیم اقتصاد را عاقلانه و عادلانه ارائه کرده است.

رحیمی در ادامه با تاکید کرد: امروز این کشور از باانگیزه‌ترین جوان‌ها و مدیران انقلابی برخوردار بوده و سرشار از منابع غنی است، آنچه که امروز ما با آن مشکل داریم، مشکل مدیریت است.

امام جمعه ابهر افزود: مادامی که مدیران ارشد ما از کارهای بزرگ بترسند و در سایه حرکت کنند مشکل حل نخواهد شد. مدیران نباید ترسو باشند، کارهای بزرگ را زلال و شفاف انجام دهند و وضع کنندگان قانون و بازرسان نیز باید حمایت کنند و مچ‌گیری الکی نکنند تا به اقتصاد مقاومتی برسیم.

رحیمی افزود:  اگر در اداره کشور، انقلابیون را کنار بگذاریم، کار را در دست اهل اختلاس و اهل رومیزی و اهل زیرمیزی و کسی که ضعف مدیریت دارد و کسی که توان آن را ندارد، خود را اداره کند، بدهیم، این جامعه مقاوم و اهل مقاومت نخواهد شد.

وی  در ادامه با تاکید بر اینکه مادامی که بانک‌های ما ربوی است، زندان‌های ما نیز از ورشکستگان مالی پر خواهد شد، یادآور شد: آن موقع باید التماس کنیم و جشن گلریزان برگزار کنیم تا جمعی را از زندان آزاد کنیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا اجازه زندان ماندن را به افرادی که به خاطر مال و پول در زندان مانده‌اند را ندهیم و آزاد کنیم.

رحیمی افزود: شخصی که در زندان است قطع یقین خانواده او از نظر شرع و شرف دچار مشکل خواهد شد. درخواست عاجزانه داریم که منتظران امام زمان (عج) به وظیفه خود عمل کنند و کار مهدی‌پسند انجام داده و در فکر خلاصی زندانیان باشند. تلاش کنیم مردم‌آزاری نکنیم و مشکل مردم را حل کنیم.

کد خبر 4305690

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ابهر خطبه های نماز جمعه ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد بیرجند بارش باران خرم آباد مشهد یاسوج اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون اول احمدی نژاد درگذشت

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد.

به گزارش مهر، او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی کاهش رشد اقتصادی ایران
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی درگذشت
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت رخ دهد
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • مرحله دوم عملیات وعده صادق
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد