Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@03:02:27 GMT

سعید عبدولی بوکسور شد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۷۲۰

سعید عبدولی بوکسور شد!



دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، سعید عبدولی فرنگی کار باتجربه ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از درگیری در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک ساله (۶ ماه قطعی و ۶ ماه تعلیقی) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط به وجود آمده و از دست رفتن فرصت حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان، ظاهرا عبدولی دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و می‌خواهد به پیروی از امیر علی‌اکبری وارد رشته ورزشی MMA شود و به همین دلیل در تماس تلفنی با علی‌اکبری از وی درخواست مشورت و کمک کرده است.

علی‌اکبری این موضوع را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد.

بر همین اساس و با توجه به اهمیت فراگیری رشته ورزشی بوکس در میزان موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران حاضر در MMA عبدولی فعالیت رسمی خود را با حضور در شهر بابل استان‌ مازندران و زیر نظر حسن شالیکار از قهرمانان سابق بوکس ایران آغاز کرده است تا به این ترتیب فرنگی کار پر حاشیه ورزش ایران این بار عزم خود را برای موفقیت در رینگ مبارزه جزم کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی با حضور یک نماینده از قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فهرست دوبنده پوشان دعوت شده به مرحله هفتم تمرینات آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد که براساس آن امیرعبدی در وزن ۷۷ کیلوگرم تنها نماینده قم در این اردو است.

عبدی که هفته گذشته در جام وهبی امره به مدال برنز رسیده بود از فردا تا ۸ فروردین در شهرستان نور استان مازندران، تمرینات خود را زیرنظر مربیان تیم ملی پیگیری می‌کند.

نکته جالب توجه از فهرست تیم‌ملی اینکه دعوت نشدن مهدی جواهری و محمدجواد رضایی دو فرنگی کار قمی است که در مراحل گذشته تمرینات آماده سازی تیم‌ملی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران
  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • گردش ۱۳۳ میلیاردی در کشتی آزاد و فرنگی ایران
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • اردوی تیم ملی کشتی با حضور یک نماینده از قم 
  • ملی پوش 63 کیلوی کشتی فرنگی مشخص شد
  • محمدی، نماینده ایران در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • مسئولیت جدید برای ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی در هیئت کشتی استان فارس