Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:35:51 GMT

مسئولان استان سمنان برای نظام حاشیه درست نکنند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۷۸۱

مسئولان استان سمنان برای نظام حاشیه درست نکنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلای بزرگ این شهر بابیان اینکه خواسته‌ها و مطالبات مردم شاهرود به‌صورت عقلانی و منطقی پیگیری می‌شود، ابراز داشت: به مسئولان استان توصیه می‌کنیم بی‌جهت با جریحه‌دار کردن قلوب مردم برای نظام حاشیه درست نکنید و با درس گرفتن از حادثه کازرون امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرمش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه نباید دیگران طوری رفتار کنیم که آرامش موجود در شهرها بر هم بخورد، افزود: امیدواریم این حوادث درس عبرتی برای پرهیز از اختلاف و لزوم ایجاد وحدت در استان سمنان باشد و از استاندار سمنان نیز تقاضا داریم اجازه ندهند مسائلی نظیر انتقال ادارات کل زمینه نارضایتی مردم را فراهم کند.

ایران الگوی استکبار ستیزی در جهان

خطیب موقت نماز جمعه شاهرود بابیان اینکه طی دوماهه اخیر چهار انتخابات لبنان، روسیه، عراق و ونزوئلا را در جهان شاهد بودیم، ابراز داشت: علیرغم تفاوت در نوع و شیوه حکومت این کشورها در نقطه نه گفتن به آمریکا با یکدیگر مشترک بودند که راه آن را ملت ایران با ایستادگی در مقابل افزون‌طلبی آمریکا به آن‌ها نشان دادند.

سعیدی بابیان اینکه مردم ایران در استکبارستیزی الگوی کشورهای جهان هستند، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم مبارزه با آمریکا در جهان بیش‌ازپیش نهادینه شود باید همین مسیری را که آغازکننده آن بودیم را در پیش‌گرفته و آن را تا ظهور امام عصر (عج) امتداد دهیم.

وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در رفتار با آمریکا موردتوجه مردم وهم دولتمردان را باظرافت خاصی آسیب‌ها و مشکلات را پیرامون این حوزه یعنی عدم تعامل با آمریکا مطرح کردند، لذا برای هم روشن است که عمق دشمنی با ایران ریشه دیرینه دارد که نمونه آن کاملاً در کودتای ۲۸ مرداد مشهود است.

لزوم تعیین تکلیف دولت در برجام

خطیب موقت نماز جمعه شاهرود بابیان اینکه آمریکا هر چه توان دارد علیه ایران به کار می‌بندد، ابراز داشت: علاوه بر تحریم و تهدید، دشمن حتی در تعامل با ما خیانت کرد و انعطاف در مقابل آمریکا نتیجه معکوس داد، آمریکای‌ها در انعطاف‌پذیری دولت‌ها امپراتوری‌های بسیاری را در هم شکستند لذا باید از اتفاق‌های گذشته عبرت گرفت.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: اروپا و آمریکا به خاطر قدرت ما پای مذاکره نشستند که نشان می‌دهد ایستادگی ما در برابر آن‌ها جواب داد، اکنون بعد از خروج آمریکا از برجام گرفتار اروپایی شدیم که با غرب هم‌پیمان است، لذا دولت باید در این مذاکرات تکلیف را مشخص کند، ملت ایران این فرصت را ندارد که سال‌ها دنبال اروپا بدود.

وی افزود: گره زدن سرنوشت کشور به برجام یکی از خطاهای استراتژیک دولتمردان است که مردم را با امید بهتر شدن اوضاع اقتصادی با آن‌ها همراه کرد، هیچ معجزه‌ای قرار نیست در برجام اتفاق افتد، برجام مرده و اروپایی‌ها مرده‌خواری می‌کنند بنابراین دولتمردان باید با قاطعیت با اروپا صحبت کنند، ایران با جدا شدن از برجام قطعاً روال سابق خود را از سر خواهد گرفت.

کد خبر 4305714

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه علی سعیدی ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد بیرجند بارش باران خرم آباد مشهد یاسوج اشتغال خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ درخت بلوط!

آقایان هنوز به این سؤال پاسخ نداده‌اند که برجام غیر از آن که تحریم‌ها را دو برابر کرد چه فایده و خاصیت دیگری داشته است؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه هم‌میهن تیتر زده «‌یک سال دیگر در انتظار برجام‌»!

گفتم: این که آرزوی ترامپ بود که برای وارد کردن صنایع موشکی ایران و محدود کردن حضور ایران در منطقه از برجام خارج شد با این امید که دولت روحانی درخواست مذاکره کند و خواسته‌های آمریکا برآورده شود ولی مجلس انقلابی به دولت روحانی اجازه نداد بدون گرفتن امتیاز به آمریکا امتیاز بدهد و... آرزوی ترامپ بر باد رفت!

گفت: پس چرا روزنامه هم‌میهن از برباد رفتن آرزوی ترامپ زانوی غم به بغل گرفته است؟!

گفتم: همین دو روز پیش فایل صوتی آقای ظریف هم لو رفت که گفته بود از سال ۱۳۹۷ مردم هم علیه برجام شده بودند!

گفت: آقایان هنوز به این سؤال پاسخ نداده‌اند که برجام غیر از آن که تحریم‌ها را دو برابر کرد چه فایده و خاصیت دیگری داشته است؟!

گفتم: راهنمای اردو داشت برای دانش‌آموزان توضیح می‌داد و می‌گفت؛ بچه‌ها، اگر این درخت چنار زبان داشت به شما چه می‌گفت؟ کشاورزی که آنجا ایستاده بود، گفت؛ اگر زبان داشت می‌گفت؛ من درخت بلوطم نه چنار!

دیگر خبرها

  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام : چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با آمریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید؟
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام
  • طعنه ربیعی به مخالفان برجام: از خدا و دین برای زمین زدن آن استفاده کردید
  • طعنه تلخ ربیعی به مخالفان برجام/چندسال از خدا و دین وکربلا برای زمین زدن آن استفاده کردید و حالا دارید با امریکایی ها در باره رفع تحریم مذاکره می کنید
  • ‌ولایت مداری و حمایت از نظام‌ مهمترین دلیل مشارکت سمنانی ها در انتخابات
  • گفت و شنود/ درخت بلوط!
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • سید موسوی
  • سمنانی‌ها سفر‌های نوروزی را به آخرین روز سال موکول نکنند
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم!