Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید فتاحی در خصوص جلسه هم اندیشی با حضور مربیان لیگ برتری که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد، به خبرنگار مهر گفت: این سومین دوره ای بود که نشست هم اندیشی با حضور مربیان لیگ برگزار می شد. ما سالهای قبل هم این نشست را داشتیم و اتفاقا پیشنهادات خوبی می شد که آنها را اعمال می کردیم. امسال هم صد درصد نظراتی که به نفع فوتبال باشد را اجرایی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص غیبت تعدادی از سرمربیان تاکید کرد: ما به باشگاه ها نامه زده بودیم که چنین نشستی داریم. یک ماه قبل هم برنامه لیگ را به باشگاه ها دادیم. دوست داشتیم نظرات تمام سرمربیان را داشته باشیم ولی ۶ نفر در این نشست غایب بودند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور بعضی از مربیان مثل عبدالله ویسی در این نشست باوجود مشخص نبودن وضعیتشان برای فصل بعد، گفت: این جلسه برای آسیب شناسی لیگ گذشته هم بود. بنابراین کاری نداریم مربیانی که حتما در این نشست شرکت می کنند، سال بعد هم حتما تیم داشته باشند. هدف بررسی پیشنهادات و نکاتی بود که می تواند به فوتبال کمک کند.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا پیشنهاد خاصی هم در این نشست مطرح شد؟ تصریح کرد: یکی از این پیشنهادات مربوط به افزایش تعداد کارتهای زرد برای محرومیت بازیکنان بود. نظر بعضی از مربیان این بود که باتوجه به فشردگی مسابقات، یک بازیکن در صورت دریافت ۴ کارت زرد محروم شود نه سه کارت زرد. این پیشنهاد در هیات رئیسه بررسی می شود و تصمیم لازم گرفته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد مجید جلالی در این نشست گفت: آقای جلالی هر سال خودش در این نشست حاضر می شود و ما گاهی با هم تلفنی هم در ارتباط هستیم. سال گذشته آقای جلالی پیشنهاد داد دو بازیکن جوان به لیست تیم ها اضافه شود که این کار را کردیم. امسال هم وی پیشنهاد کرد یک مربی جوان از رده های پایه باشگاه بتواند در بعضی از مسابقات لیگ برتر روی نیمکت بنشیند که ما این پیشنهاد را هم بررسی خواهیم کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اولین حضور وینفرد شفر در این نشست، خاطرنشان کرد: برای شفر جالب بود که ما چنین جلساتی می گذاریم. او حتی وقتی فهمید این سومین دوره نشست های ما قبل از شروع لیگ است، خوشحال شد. البته شفر وقتی دید بعضی از سرمربیان نیامده اند، اظهار تعجب کرد.

فتاحی افزود: شفر پیشنهاد خاصی نداشت ولی اعلام کرد که این جلسات در طول سال و با حضور کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی تکرار شود. سرمربی استقلال گفت که این جلسات در آلمان هم برگزار می شود و هر مربی در آن شرکت نکند، جریمه می شود.

کد خبر 4305718 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران سعید فتاحی وینفرد شفر کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا امیر قلعه نویی اردوی تدارکاتی وینفرد شفر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم

دیگر خبرها

  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی