Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@01:45:24 GMT

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراموش نکنیم

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۷۸۹۸

کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراموش نکنیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: فراهم کردن زمینه آزادی این زندانیان، شادی خانواده های آنان و رضایت پروردگار را بدنبال دارد.
وی از خدمات ستاد دیه استان کردستان برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد تقدیر کرد و افزود: نیاز است مردم و به ویژه افراد توانگر در این کار خیر مشارکت بیشتری کرده و زمینه آزادی این افراد را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته بر واجب بودن روزه بر همه مسلمانان طبق آیات قرآن کریم تاکید کرد و گفت: وظیفه داریم امر پروردگار و پیامبر (ص) را اطاعت کرده و نسبت به این واجب الهی اهتمام داشته باشیم.
ماموستا خدایی به فواید روزه داری نیز اشاره کرد و یادآور شد: درک کردن افراد نیازمند و گرسنه و تلاش برای کمک به آنان مهمترین فلسفه روزه است.
وی سلامتی جسم و روان را از دیگر فواید مهم روزه داری داسنت و گفت: از آنجایی که روزه فقط برای رضای خداوند است پس ادای این فریضه نوعی ترس و ایمان به خدا و روز قیامت را در انسان مسلمان ایجاد می کند.
ماموستا خدایی با بیان اینکه از دیگر فواید ماه رمضان و روزه داری، صبوری و شکیبایی است، اضافه کرد: صبر نیز موجب استقامت و قدرت انسان در برابر مشکلات زندگی روزمره می شود.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 339 زندانی جرائم غیرعمد با 250 میلیارد ریال بدهی در زندان های کردستان دوران حبس خود را می گذرانند.
جشن گلریزان روز چهارشنبه 9 خرداد مصادف با 14 رمضان در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار می شود.
7355/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 حبس دیه زندگی روزمره فرهنگی و هنری مسلمان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی به صورت سرزده در منزل یکی از خانواده‌های کم‌برخوردار زیر پوشش انجمن حمایت از زندانیان اردبیل حضور یافت و ضمن دلجویی و حمایت‌ معیشتی و قضایی، زمینه بازگشت دوباره سرپرست خانوار به جمع خانواده‌اش را فراهم کرد.
این زندانی جرایم غیرعمد و مالی که از چندین ماه پیش در حال سپری کردن دوران محکومیتش بود، همزمان با حضور دادستان اردبیل و همراهان در منزلش و دستور واریز مبلغی حدود ۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع ستاد دیه به منظور پرداخت بدهی‌اش آزاد شد.
آفاقی و همراهان همچنین در جریان دیدار با خانواده این مددجوی زندانی چند قلم لوازم منزل، بسته کمک معیشتی، هدیه نقدی (یک فقره کارت بانکی)، بسته‌های نوشت‌افزار و اقلام فرهنگی در قالب کمک‌های مومنانه اهدا کردند.
دیدار دادستان اردبیل با خانواده‌های زندانیان کم‌برخوردار به‌صورت هفتگی انجام می‌شود و در جریان آن با همکاری نیکوکاران نیک‌اندیش و سایر نهادهای حمایتی و دولتی در صورت نیاز نسبت به ارایه خدمات مددکاری و مشاوره‌ای یا بررسی پرونده‌های قضایی زندانیان نیز مسائلی مانند ایجاد اشتغال خانگی برای آنها اقدام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • «رزاق» بودن خداوند را در فرزندآوری فراموش نکنیم
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • کمک ۱۷۰ میلیون تومانی نیرو‌های یگان حفاظت زندان‌های فارس به جشن گلریزان
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد