Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > آموزش - همشهری آنلاین:
رشته جدید «سلامت و ترافیک» به رشته‌های زیر مجموعه اپیدمیولوژی در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۹۷ اضافه شد.

به گزارش مهر، دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی رشته جدید کارشناسی ارشد «سلامت و ترافیک» را به رشته‌های امتحانی در زیر مجموعه اپیدمیولوژی افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که متقاضی شرکت و تحصیل در این رشته هستند، می‌توانند در تاریخ ۱۲ و ۱۳ خرداد ماه ۹۷ که مهلت جدید برای ویرایش اطلاعات و ثبت‌نام در نظر گرفته شده، نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی اپیدمیولوژی اقدام کنند.

متقاضیان در این رشته باید دارای مدرک مورد پذیرش این رشته باشند. جدول مدارک، دروس و ضرایب مربوطه مورد پذیرش اعلام شده است.

افرادی که قبلا در رشته‌های امتحانی زیر مجموعه اپیدمیولوژی ثبت‌نام کرده‌اند هم اکنون در مجموعه امتحانی اپیدمیولوژی قرار گرفته‌اند و نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند.

جدول دروس، ضرائب امتحانی و مدارک مورد پذیرش رشته سلامت و ترافیک

مجموعه اپیدمیولوژی و سلامت و ترافیک رشته امتحانی مدارک مورد پذیرش دروس امتحانی و ضرایب مربوطه مبانی اپیدمیولوژی مقدمات آمار زیستی اصطلاحات پزشکی اپیدمیولوژی بیماری‌ها بهداشت عمومی زبان عمومی اپیدمیولوژی کلیه کارشناسی‌های علوم پزشکی؛ کارشناسی انگل‌شناسی؛ اداره امور بیمارستان‌ها؛ دکتری عمومی گروه پزشکی و دکتری حرفه‌ای دامپزشکی ۲.۵ ۲ ۱.۵ ۲ ۲ ۲ سلامت و ترافیک کارشناسی کلیه رشته‌های علوم پزشکی، علوم انتظامی، روانشناسی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسی پزشکی، علوم و مهندسی محیط زیست، فیزیک، مهندسی ایمنی، آمار، جامعه‌شناسی ۳ ۳ ۰.۵ ۱ ۳ ۳ در همین زمینه: «طراحی و ساخت طلا و جواهرات» رشته دانشگاهی شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • علوم پزشکی قم۴۰۰میلیاردتومان طلب دارد/کمبودهزار نیرو درحوزه سلامت