Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:42:16 GMT

زنجان| سیل به شهر دندی ماه‌نشان خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۸۸۵۷

زنجان| سیل به شهر دندی ماه‌نشان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته سیل خسارت جدی به شهر دندی و روستاهای اطراف وارد کرده است گفت: مردم نباید در مسیر سیلاب خانه احداث کنند و مسئولان نظارت خود را افزایش دهند. ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ استانها زنجان نظرات

صفی‌الله کرامتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به سیل روز گذشته در شهرستان ماه‌نشان اشاره و خاطرنشان کرد: روز گذشته سیل بسیار قوی در شهر دندی و چند روستا از توابع شهرستان ماه‌نشان پدید آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صبح امروز جلسه شورای مدیرت بحران در شهرستان ماه‌نشان با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد تصریح کرد: متاسفانه سیل خسارت زیادی به  شهر دندی، انگوران و چند روستای دیگر زده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه سیل به راه‌ها، تاسیسات راه‌ها، کانال انتقال آب، مزارع کشاورز و باغات خسارت زده است، گفت: میزان خسارت تا دو روز آینده برآورد می‌شود.

وی با انتقاد از مردم بابت احداث منازل و باغات در مسیر سیلاب گفت: آب و سیل راه خودش را بلد است و متاسفانه مقصر اصلی ما مردم هستیم که در حریم و بستر رودخانه و سیل خانه ساختیم و باید این‌گونه رفتارهای ناصحیح در جامعه حذف شود.

کرامتی از اصحاب رسانه خواست برای نهادینه کردن فرهنگ درست خانه‌سازی کمک کنند گفت: ممکن است در یک حریم رودخانه سال‌ها سیلی رخ ندهد ولی یک روزی حادثه رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ح

R41375/P1357/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی شرکت آبفای تفت، " فرامرز شاکری شمسی" یکشنبه شب میزان بارش این شهرستان در چند روز گذشته را بیش از ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: جاری شدن سیلاب باعث خسارت به جاده ها، تاسیسات و ابنیه در شهرستان تفت شد.

وی ادامه داد: همچنین با ورود سیلاب به شبکه‌های فاضلاب و تصفیه خانه‌های تفت و اسلامیه باعث ایجاد حوادث و خسارات زیادی به این مجموعه ها شد.

شاکری شمسی با اشاره به پایداری تامین و توزیع آب شرب در طول بارندگی های اخیر تصریح کرد: با همت پرسنل این امور در رفع سریع اتفاقات خللی در خدمت رسانی به مشترکان و شهروندان ایجاد نشده است.

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد