Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مر کز گیلان، نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نمازجمعه ی رشت در مصلای بزرگ این شهر با اشاره به سخنرانی روزچهارشنبه ی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی از تمامی مسئولان اجرایی و تصمیم ساز کشور خواست منویات ایشان را در حوزه ی مدیریت داخلی ، روابط سیاسی و دیپلماتیک و نحوه ی مقابله با تحریم های ناجوانمردانه ی دنیای استکبار علیه مردم ایران نصب العین خود قرار داده و بر تقویت روزافزون اتحاد ملی برای مقابله با ترفندهای دشمن خارجی پافشاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله فلاحتی با انتقاد از برخی سیاسیون و قلم بدستان معدود داخلی که دلیل لغو برجام را صرفا رییس جمهور آمریکا می دانند، تصریح کرد: آقای ترامپ نمادی از آمریکای بدون نقاب است که در مواقع لزوم و بر اساس تاکتیکهای سیاسی و دیپلماتیک ایالات متحده خودنمایی می کند وصحنه گردانان واقعی سیاستهای آمریکا صهیونیست های غاصب و سیاستمداران کهنه کار وابسته به این جریان اند.   
امام جمعه ی رشت همچنین ایستادگی و تکیه بر توان داخلی را تنها راه مقابله با ترفندهای شوم دنیای استکبار برشمرد و تصریح کرد: آمادگی ایران برای بازگشت به شرایط قبل از برجام و زیر پا نهادن خواسته های نامربوط دنیای غرب در همین راستا قابل تحلیل است.
وی در ادامه با اشاره به برخی اظهار نظرها مبنی بر دهن کجی اتحادیه ی اروپا به رفتارآمریکا در خصوص برجام اضافه کرد: اروپا یدک کش نقشه های شوم ایالات متحده در خصوص برجام است و هر پنداری غیر از این از سرناپختگی وتسامح خواهد بود.
نماینده ی ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه هیچگاه نباید اقتصاد کشور را به قضیه ی برجام گره زد گفت: همانگونه که رهبر انقلاب در سخنان متعدد خویش تصریح کرده اند، برجام هیچ مشکلی از اقتصاد کشور را حل نکرده و از این پس نیز حل نخواهد کرد و خودمان باید توان ملی را برای کاهش معضلات اقتصادی و معیشتی مردم بسیج کنیم.
آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به افزایش چشمگیر عوارض آزادراه رشت قزوین و انتقاد از معاف نبودن مردم شهرهای رودبار ، منجیل ، لوشان و رستم آباد از پرداخت عوارض تصریح کرد: مردم این مناطق که بخشی از گیلانیان هستند نباید برای تردد  به مرکز استان عوارض پرداخت کنند و راهکار مناسب برای رفع این تبعیض باید هرچه سریعتراتخاذ شود. 
امام جمعه ی رشت همچنین حجم زیادی از مراجعات مردمی دفتر خویش را مرتبط با درخواست اشتغال دانست و با بیان اینکه امام جمعه ها متولی ایجاد اشتغال در استان نیستند، مسئولان اجرایی را به تلاش هرچه بیشتر برای اشتغالزایی و مبارزه با پدیده ی شوم بیکاری فراخواند و افزود: ایجاد فرصتهای شغلی جدید برای جوانان جویای کار وظیفه ایی ست که مسئولان باید بدان اهتمام ورزند. 
    



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جمعه تقویت مقابله دشمن رهبر مسئولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۸۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است