Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین:فیلم کوتاه سه پرده‌ای با موضوع مهدویت در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اکران می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین؛ بتول نادریان مسئول کانون "یک هفتادوسوم" گفت: این فیلم ۱۵ دقیقه‌ای با سه پرده، مشابه سینماهای سه بعدی در یکی ازغرفه‌های این کانون در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد پخش می‌شود و در باره کسانی است که قصد دارند در حوزه مهدویت فعالیت کنند، اما موانعی پیش روی آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادریان افزود: در این فیلم که به همت اعضای کانون یک هفتاد و سوم یه مدت یک هفته تولید شده است، چگونگی مواجه شدن با این موانع و از میان برداشتن آن‌ها نمایش داده می‌شود.

نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از اول خرداد در عرصه میدان شهدای مشهد آغاز به کار کرده و تا دهم خرداد برپاست.

 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عرصه میدان شهدا نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان