Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:15:27 GMT

بازدید شبانه شهردار تهران از محله های شوش و خراسان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۹۶۴۳

رکنا: محمدعلی افشانی شهردار تهران شب گذشته از بافت فرسوده منطقه ١٥ بازدید و در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت.

شهردار تهران شب گذشته در بازدید سرزده از منطقه 15 در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت و خواستار تهیه آمار دقیق و تفکیک شده استان و شهر مددجویان شد.

محمدعلی افشانی شهردار تهران شب گذشته از بافت فرسوده منطقه ١٥ بازدید و در جریان معضلات و آسیب های اجتماعی این منطقه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید سیدمحمدعلی افشانی به همراه حسن رباطی معاون امور مناطق و همچنین امین عارف نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از ساعت ٢٢ به صورت سرزده از تعدادی از محلات از جمله میدان شوش، خیابان خراسان، محله مینابی و ... بازدید کرده و در جریان روند کار شهرداری و بازآفرینی بافت های فرسوده این محلات قرار گرفت. به گفته شهردار منطقه ١٥، محله مینابی پرمخاطره ترین نقطه شهر تهران از لحاظ بافت های فرسوده است.

محله اتابک مقصد بعدی افشانی بود که پس از بازدید از نقاط فرسوده این محله که در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) قرار داشت، موضوع دو پل Bridge روگذر خیابان خاوران که محله دهقی را از بزرگراه امام علی(ع) به خاوران متصل می کند و طی ماه های گذشته بلاتکلیف مانده بود، در دستور کار قرار داد.

شهردار تهران در ادامه بازدید سرزده خود، راهی مددسرای خاوران شد تا در جریان خدمات سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران به مددجویان این گرمخانه قرار گیرد.

در جریان این دیدار افشانی به رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد، به سرعت آمار دقیق و تفکیک شده استان و شهر مددجویان را ارائه کند تا در برنامه ریزی برای مدیریت آسیب های اجتماعی به عنوان سند برنامه مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گوشت گربه و کلاغ در ظرف غذای مردم فقیر در روستاهای زابل ! +تصاویر ناراحت کننده

دستگیری سه بازیگر زن معروف در توالت یک رستوران! + عکس

لحظه تکان دهنده سیگار کشیدن دختر 3 ساله با پدرش+ فیلم

جدیدی بازیگر نقش «غلامرضا تختی» شد

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

اولین عکس حسین‌ الله‌کرم پس از تصادف مشکوک در بیمارستان

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

نقش یک دختر فومنی در یک فیلم مردم رشت را به خیابان ریخت!

شوهر بی حیا و هستی را در وضعیت بدی در خانه دیدم!

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پل Bridge آسیب های اجتماعی شهردار تهران شهر شوش شبانه عکس حوادث قتل فیلم دختر آزار و اذیت ایران پسر ازدواج سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» انجام خواهد شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان به اهالی دیار نصف جهان و دعوت از آن‌ها برای شرکت در برنامه‌های شاخص شهری، همچنین با ابراز خرسندی تقارن آن با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به‌ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این هفته دیدار از خانواده شهدا در قالب «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» همراه با اهدای کتاب «بی‌صدا باران» به خانواده معظم شهدا انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد محله محوری در اجرای برنامه‌ها افزود: منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان به برگزاری کارگاه‌های آموزش صنایع دستی، آشنایی دانش آموزان با مفاخری همچون شیخ بهایی و آثار وی، بزرگداشت شعرای محله قدیم دستگرد و ویژه برنامه شب خاطرات محله دنبه با هدف جمع‌آوری تاریخ شفاهی این محله خواهد پرداخت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان این منطقه می‌توانند با مراجعه به شبکه اطلاع‌رسانی فرهنگی منطقه از برنامه‌هایی همچون تورهای گردشگری از اماکن تاریخی، بازی‌های بومی محله‌ای، ویژه‌برنامه پخت غذاهای سنتی اصفهان و سایر برنامه‌های فرهنگی در این هفته بهره‌مند شوند.

کشانی با قدردانی از تمام فعالان فرهنگی در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: این هفته ایستگاه ورزش صبحگاهی در محله کشاورزی افتتاح و ویژه برنامه فرهنگی «اصفهان زیبای من» در بوستان زمزم برگزار خواهد شد.

کد خبر 746929

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان