Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس امسال هم همانند سال پیش یک بازیکن از تیم پیکان خرید حمید مطهری مربی پیکان گفت: هر سال بازیکنان جوانی را به فوتبال معرفی می کنیم اما برخی باشگاه ها آنها را به تاراج می برند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید مطهری در خصوص وضعیت تیم پیکان در فصل آینده لیگ برتر گفت:

ما از نظر بودجه و مسائل مالی نمی‌توانیم با چند تیم رقابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما علاقمند هستیم که بتوانیم بازیکنان و داشته‌های خودمان را حفظ کنیم. اما متاسفانه آنقدر اوضاع بازار فوتبال ایران بلبشو و به هم ریخته است که برخی از بازیکنان قیمت‌های نجومی ارائه می‌دهند. اگر بازیکنی واقعا حقش باشد که چنین پولی بگیرد کسی با آن مشکل ندارد اما برخی بازیکنان قیمت‌های بیخود و بی‌جهت ارائه می‌دهند که این موضوع کار را برای باشگاه‌ها سخت می‌کند.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پیکان در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ما هر سال سختی و زحمت زیادی می‌کشیم و با بودجه کم جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم اما برخی باشگاه‌ها آن را تاراج می‌کنند. مطمئنا نتیجه‌گیری در فوتبال خیلی مهم است اما مربیان باید در بخش بازیکن سازی هم به فوتبال خدمت کنند.ما این کار را در باشگاه پیکان انجام می‌دهیم و بازیکنانی را به فوتبال ایران معرفی کردیم که ۲-۳ سال آینده اسم‌های بزرگی در فوتبال خواهند بود. همانطور که در زمانی که در سایپا بودیم بازیکنانی را به فوتبال معرفی کردیم که الان مسافر جام جهانی هستند. ما دوست نداریم در ترکیب تیمی‌مان تغییراتی انجام دهیم و به بازیکنان خودمان اعتقاد و اعتماد کافی داریم. فکر می‌کنم در صورت حفظ بازیکنانمان و اضافه شدن ۴-۵ بازیکن دیگر بتوانیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم اما به هر حال یکسری مسائل دست ما نیست و از عهده ما خارج است.

حمید مطهری افزود:

وقتی بازیکنی قرارداد ندارد می‌رود و این موضوع دست ما را خالی می‌کند اما در فوتبال حرفه‌ای دنیا این اتفاقات رخ می‌دهد ما از نظر مالی نمی‌توانیم با برخی باشگاه‌ها رقابت کنیم و به هر حال یکسری باشگاه‌ها با پیشنهادات بهتر آنها را جذب می‌کنند. من یک توصیه به بازیکنان تیم خودمان انجام دادم و آن اینکه اولویت تصمیم‌گیری آنها پیشرفت فوتبالی باشد نه مسائل مالی. البته قبول دارم که پول در فوتبال مهم است اما نباید در اولویت تصمیم‌گیری بازیکنان باشد. آنها قبل از هر چیز به پیشرفت در فوتبال فکر کنند و نگاه‌شان رو به جلو باشد.

حمید مطهری در خصوص عملکرد پیکان در دو فصل اخیر و اینکه آیا این تیم در فصل آینده می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، تصریح کرد:

دو فصل قبل که ما به پیکان آمدیم این تیم همیشه بین لیگ برتر و لیگ دسته اول در رفت و آمد بود. و ما در وهله اول این تیم را به ثبات رساندیم. در فصل اول به عنوان ششمی رسیدیم و فصل گذشته هم تا روز آخر در کورس کسب سهمیه آسیایی بودیم.امسال می‌خواهیم تیم محکمی داشته باشیم اما ما نشان دادیم که تیمی نیستیم که به یک نفر وابسته باشیم و به معنای واقعی وحدت تاکتیکی و تیمی داریم. ما در دو فصل گذشته فوق‌العاده بودیم و جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردیم. این در حالی است که نتایج خوبی هم گرفتیم. یک چیز را صادقانه می‌گویم و آن اینکه با توجه به شرایطی که اشاره کردم نباید انتظارات از پیکان زیاد باشد. به هر حال رقابت سختی بین تیم‌ها وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و هیچ گاه امیدمان را از دست نخواهیم داد.

حمید مطهری در پاسخ به این سؤال که آیا با امضای قرارداد مجید جلالی با او هم قراردادی امضا شده یا خیر،‌افزود:

آقای جلالی قراردادش را با پیکان بست و به من پیشنهاد همکاری داد اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مربی تیم فوتبال پیکان مجید جلالی باشگاه پرسپولیس حمید مطهری مجید جلالی مربی تیم فوتبال پیکان مهدی شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان‌جهان پس از تساوی ۲-۲ پیکان برابر هوادار اظهار داشت: به نظرم تیم ما خیلی بهتر شده و خیلی بهتر و بااعتمادبه‌نفس‌تر بازی می‌کنیم، ولی متاسفانه این بازی ۲-۰ عقب افتادیم. واقعا کار سختی است که ۲-۰ را ۲-۲ کرد اما بعد از ۲-۰ خیلی خوب بازی کردیم و ۳-۴ موقعیت داشتیم که با بدشانسی تبدیل به گل نشد. با این حال راضی کننده بود، چون نباختیم. وقتی شما با دو گل عقب میفتی و می‌توانی جبران کنی، به نظرم عالی است. البته به نظرم اگر بعد از ۲-۲ زور می‌زدیم، می‌توانستیم ببریم.

ویدئو: 330341

او در خصوص گلایه عنایتی از بازیکنان باتجربه پیکان عنوان کرد: صد درصد همین است و تیم را باید بازیکنان بزرگ تیم جمع کنند و به جوان‌ها روحیه بدهند و تجربیات‌شان را در اختیار آنها قرار بدهند، اما گاهی شرایط بازی طوری پیش می‌رود که این اتفاق رخ نمی‌دهد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که دست بازیکنان نیست. در هر صورت به نظرم این حرف کاملا درست است و در هر تیمی بزرگترها باید تیم را جمع کنند.

نریمان جهان در خصوص پاس گلی که در بازی امروز داد، گفت: من همیشه سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را بکنم. خدا را شکر این بازی توپ وارد دروازه شد، اما فکر می‌کنم در دو بازی قبل، ۶ تک به تک دادم که هیچکدام گل نشد. البته همیشه گفته‌ام که آمار صحبت می‌کند و آخر فصل کسی یادش نمی‌ماند که شما چند تک به تک داده‌ای.

وی در خصوص آماری که نشان می‌داد او جزو ده بازیکن برتر لیگ است، گفت: این آمار را هم دیدم و خدا را شکر این فصل توانسته‌ام فوتبال خوبی را به نمایش بگذارم. انشالله از این به بعد هم بتوانم خوب باشم و جزو ده تا و در رده‌های بالاتر قرار بگیرم.

بازیکن پیکان در پایان درباره حامد پاکدل که پس از تعویض به رختکن رفت، گفت: مشکل خاصی نیست. دریافت گل باعث شد که ریتم بازی ما تغییر کند و اگر دقت کنید من دفاع راست و وینگر بازی می‌کردیم. وقتی عقب افتادیم مجبور شدند تغییر تاکتیک بدهند و به نظرم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد. یک اتفاق عادی در فوتبال است و حتی شاید من هم در دقیقه ۲۰ تعویض شوم. همه به نظر سرمربی احترام می‌گذاریم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

دیگر خبرها

  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • عنایتی: دیدار با هوادار تداعی کننده خاطرات است/ بازی سختی داریم