Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:10:12 GMT

انتشار کتاب خاطرات یک داعشی از زندگی در قلب داعش

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۹۷۲۹

انتشار کتاب خاطرات یک داعشی از زندگی در قلب داعش

کتاب "کنت فی الرقه" (در رقه بودم) را انتشارات کتاب صبح به همت پایگاه خبری تحلیلی مشرق منتشر کرده است.

به گزارش مشرق؛ "کنت فی الرقه"، «در رقه بودم»، حکایت جوانی آلمانی تونسی تبار به نام «ابو زکریا» است ‌که پس از ظهور «داعش» فریب وعده هایش را خورده، راهی سرزمین ‌ «شام» می شود. اما خیلی زود می فهمد، این وعده ها سرابی بیش نبوده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از رقه فرار کرده، به تونس بازمی گردد و در آنجا دست تقدیر او ‌را در مسیر «هادی یحمد»، نویسنده تونسی قرار می دهد. طی دیدارهایش با ‌یحمد آنچه در رقه و نبردهای داعش بر سرش رفته را نقل می کند تا این ‌نویسنده تونسی آن را به صورت کتابی چاپ و منتشر کند. ‌

انتشارات کتاب صبح به همت پایگاه خبری تحلیلی مشرق، کتاب «سفر به پایتخت داعش» را منتشر و برای علاقه مندان به شناخت تحولات منطقه و گروهک تروریستی داعش، روانه بازار کتاب کرد.

ترجمه این کتاب توسط دکتر رضا ناظمیان عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و ابوالفضل کریمی صورت گرفته و چاپ اول آن با تیراژ 3000 نسخه عرضه شده است.

مخاطبان گرامی می‌توانند از طریق لینک زیر در سایت پاتوق کتاب فردا، کتاب «سفر به پایتخت داعش» را اینترنتی خریداری و دریافت نمایند. همچنین می‌توانید برای سفارش عمده این کتاب، با شماره 88948530 تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید اینترنتی کتاب «سفر به پایتخت داعش» اینجا کلیک کنید

مشرق پیش از این طی سلسله گزارش‌هایی با عنوان روایت زندگی یکی از عناصر فراری داعش، بخش‌هایی از این کتاب جذاب و خواندنی را منتشر کرده بود که با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شد:

1- شهر کوچکی که مردمش به ۱۱ زبان مختلف صحبت می‌کنند/ داعش به جنگجویان خود چقدر حقوق می‌دهد؟ +عکس

2- تروریست‌های خارجی چگونه به سوریه منتقل می‌شوند/ زنی که برای جوانان داعشی سنگ تمام می‌گذارد

3- خواننده رپی که قصد عملیات انتحاری داشت/ روایتی از شوخی‌های یک داعشی

4- پیش از عملیات «تدمر» سه هفته در یک منطقه تفریحی لذت بردیم/ مراحل ازدواج یک جوان داعشی

5- داعش چگونه ۴ هزار نیروی خود را به کشتن داد/ تدابیر خاص داعش برای انتحاری‌ها

6- سر سرباز سوری را جدا کردیم و گوشش را بریدیم و در دهانش گذاشتیم! / داعشی‌ها چگونه «تدمر» را تصرف کردند؟

7- ترس داعش از تروریست‌های افراطیِ تونسی/ در رقه خبری از شیشه نیست!

8- قیمت کنیزها از ۱۲۰۰۰ دلار شروع می‌شد/ ماجرای سنگسار زن ۵۰ ساله/ دخترانی که عاشق داعشی‌ها می‌شوند 9- دست قطع شده جوان سوری را برداشتم/ ماجرای کبوترهای 100 دلاری ابوشهید/ هنوز چهره کشف نقاب کرده زنان را به یاد دارم 10- ماجرای تجاوز تروریست‌های النصره به زنان داعشی‌/ «ابودجانهِ» داعش چگونه اعتراف می‌گرفت؟

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی داعش سوریه کتاب خاطرات داعشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب برای انتخاب بهترین رمان و مجموعه داستان کوتاه فارسی منتشر شد.

ناشران و نویسندگان برای شرکت در این جایزه ادبی تا ۳۱ خرداد فرصت دارند تا سه نسخه از هر عنوان رمان یا مجموعه داستان چاپ اول خود که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایران منتشر شده را به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین ناشران و نویسندگانی که چاپ اول اثرشان در بازه زمانی اول ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ در خارج از ایران منتشر شده است، می‌توانند با ارسال فایل الکترونیکی (PDF) کتاب و یا با ارسال پستی سه نسخه چاپ شده اثر تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ در این دوره جایزه حضور داشته باشند.

آیین‌نامه جایزه مهرگان ادب زبان مادری با هدف تشکیل هیات‌های داوری با حضور منتقدان ادبی و نویسندگان بومی زبان‌های مادری در دست تغییر است از این رو فراخوان این بخش از جایزه مهرگان ادب کمی به تأخیر افتاده و متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه)

همچنین فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه) برای انتخاب بهترین کتاب علمی- زیست‌محیطی، برترین تشکل زیست محیطی (NGO) و اثرگذارترین شخصیتِ محیط زیست ایران منتشر شد.

ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌های‌شان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است می‌توانند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا ۳۱ خردادماه به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6081189 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس