Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- امامان جمعه هرمزگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ضمن اشاره به مسايل و مشکلات شهرهاي استان، بر فصل الخطاب بودن سخنان مقام معظم رهبري براي همه مردم و مسوولان تاکيد کردند.

به گزارش ايرنا، امامان جمعه هرمزگان با اشاره به ديدار اخير مقام معظم رهبري با کارگزاران نظام ، بيان داشتند: ايشان در اين ديدار به نکات حساس و کليدي اشاره کردند و تجربه برجام را جواب افرادي دانستند که متمايل به مذاکره با امريکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**بندرلنگه
امام جمعه بندرلنگه در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان اظهار داشت: اگر در برجام از ابتدا بر اساس توصيه هاي مقام معظم رهبري پيش مي رفتيم ، امريکا جرأت خروج از برجام را نداشت.
حجت الاسلام سيد محمد جواد رکني تاکيد کرد: بيانات مهم اخير رهبري بايد هم براي مردم و هم مسؤولان نظام سرمشق باشد.
وي بيان داشت: بر اساس سخنان رهبري و با توجه به سابقه اروپايي ها، نمي توان به آنها نيز اعتماد کرد و طبق تاکيدهاي مقام معظم رهبري اروپايي ها بايد تضمين هاي واقعي بدهند.
حجت الاسلام رکني اظهار کرد: براساس مجموعه برخوردهاي امريکا از ابتداي مذاکرات هسته‌اي تاکنون، اين نتيجه قطعي شده که با امريکا نمي توان تعامل داشت زيرا که اين کشور پايبند به تعهدهاي خود نيست.
امام جمعه بندرلنگه در جمع نمازگزاران بر ضرورت حفظ وحدت و همدلي در جامعه نيز تاکيد کرد و گفت: نقد منصفانه مشکلي ندارد و مسوولان هم بايد به آن توجه کنند، اما اهانت و هتک حرمت قابل قبول نيست.
**کيش
امام جمعه کيش با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دوم خرداد در جمع کارگزاران نظام گفت: رهبر انقلاب شروط نظام اسلامي در تداوم همکاري ايران با برجام را براي مسوولان و تيم مذاکره کننده کشور ترسيم کردند.
حجت‌الاسلام و المسلمين احمد حسن‌زاده در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در جزيره کيش افزود: رهبر انقلاب در اين ديدار در بياناتي دقيق و موشکافانه مسائل مهم روز کشور و جهان اسلام را تشريح کردند که چراغ راه مسير حرکت مسوولان نظام است.
وي اظهار داشت: رفتار صحيح در قبال آمريکا، برجام و اروپا و بيان لوازم و ضرورت هاي حرکت راهگشاي اقتصادي در کشور، مهم ترين توصيه هاي رهبر انقلاب در جمع مسوولان و کارگزاران نظام بود.
حسن زاده تصريح کرد: اروپاييان و بويژه کشورهاي عضو برجام در شرايط کنوني بايد به نظام اسلامي تضمين دهند که بي صداقتي گذشته را نخواهند داشت.
خطيب جمعه کيش خاطرنشان کرد: اروپا بايد بر اساس توافق برجام در برابر هرگونه تحريم انقلاب اسلامي ايستادگي صريحي داشته و رفتاري دوپهلو نداشته باشند.
وي گفت: اروپاييان بايد فروش کامل نفت ايران را تضمين کرده و مانع خلل در فروش نفت ايران باشند و از طرفي بانک‌هاي اروپايي بايد تجارت با جمهوري اسلامي را تضمين کنند.
**پارسيان
امام جمعه پارسيان در جمع نمازگزاران اين شهرستان اظهار داشت: تجربه تلخ مسيري که با آمريکا طي شده نبايد با اعتماد مجدد به اروپا تکرار شود.
حجت الاسلام هادي ميرزايي ضمن انتقاد از ارتباط دادن اقتصاد کشور به مساله برجام گفت: راه حل رفع مشکلات اقتصادي کشور تکيه بر توان داخلي است.
وي ادامه داد: نبايد به دشمنان اعتماد کنيم بلکه بايد از تجربه هاي تاريخ درس بگيريم و با تکيه به ظرفيت هاي داخلي، مسائل اقتصادي و معيشت مردم، اشتغال و ازدواج جوانان را حل کنيم.
**ميناب
امام جمعه ميناب با تاکيد بر حفظ وحدت و همدلي در ميان مردم و مسوولان، گفت: آمريکا با کمک ايادي داخلي خود مي‌خواهد سازش را به عنوان يک راهکار در جامعه مطرح کند.
حجت الاسلام محمدحسين معتمدي ‌فر اظهار کرد: دنيا بداند جمهوري اسلامي ايران، رژيم صهيونيستي را دشمن درجه يک خود و دنياي اسلام مي‌داند و تا محو کامل آن از روي زمين تلاش خواهد کرد.
وي تصريح کرد: نبايد از تحريم ترسيد ، بلکه بايد با تکيه بر توان نيروهاي داخلي و ظرفيت هاي موجود در داخل کشور، مشکلات اقتصادي را حل کنيم و جواب دندان شکني به دشمنان بدهيم.
**قشم
امام جمعه موقت قشم گفت: تعامل و انعطاف، گستاخي آمريکا را افزايش مي دهد اما در تاريخ انقلاب هرگاه مقاومت و تکيه بر توان داخلي به عنوان سياست کشور دنبال شد، دشمن شکست خورد.
حجت الاسلام سعيد آزادي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته قشم افزود: اکنون توقع دشمن افزايش پيدا کرده و با ياوه گويي، براي ايران شرط هايي معين مي کند که در تضاد با معارف اسلام و قرآن است.
وي ادامه داد: آمريکا اصل اسلام و تغيير نظام اسلامي ايران را هدف قرار داده و مسائلي نظير تاسيسات هسته اي و سامانه موشکي بهانه و مقدمه اي بيش نيست.
آزادي تصريح کرد: اگر دولت و ملت به وظايف خود که همان دشمن شناسي، ولايتمداري، مقاومت و مقاوم سازي نظام اسلامي است عمل نمايند، آمريکا شکست مي خورد.
7198/2094
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • سعیدی، امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند