Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سايت باشگاه خونه به خونه با انتشار ويدئو و متني باخت راه آهن به نساجي قائمشهر را عجيب عنوان کرد!
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت خونه به خونه، در هفته پاياني ليگ دسته اول فوتبال کشور تيم نساجي قائمشهر در صورتي مي توانست به ليگ برتر راه يابد که در صورت برتري بااختلاف يک گل خونه به خونه مقابل برق جديد شيراز، تيم راه آهن تهران را در ورزشگاه تختي اين شهر با اختلاف پنج گل شکست دهد ولي همانطور که در تصاوير و فيلم بازي مي بينيد، نتيجه عجيب شش بر صفر به سود نساجي رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين اتفاق سبب گرديد تا چند انسان آزاده و باوجدان که دوست نداشتند آخرت شان را براي دنياي ديگران تباه کنند، يک سري مدارک و مستندات بي حرف و حديث در خصوص شکايت اتهام تباني در اين ديدار را به باشگاه خونه به خونه ارائه دادند تا زمينه شکايت باشگاه به کميته اخلاق را در پي داشته باشد.
باشگاه خونه به خونه جداي از اين مدارک و شواهدي که به اين کميته ارائه داد و معذور از انتشار آنها مي باشد؛ تنها فيلم صحنه هاي بحث برانگيز ديدار راه آهن و نساجي به همراه توضيحات کامل هر صحنه را نيز در اختيار اين کميته اخلاق قرار داد تا مورد قضاوت عادلانه آن کميته محترم قرار گيرد.
در فيلم زير شما مي توانيد صحنه هاي عجيب و باورنکردني اين ديدار را بدون توضيحاتش مشاهده فرمائيد و دريابيد در اين ديدار چه اتفاقاتي رخ داد تا نتيجه شش بر صفر رقم بخورد.
براي آن دسته از عزيزاني که شايد بعضي از صحنه هاي اين فيلم مبهم باشد لازم است يادآور شويم:
در اين ويدئو بعضي از بازيکنان راه آهن را مي بينيم که پست اصلي خود را ترک کرده اند تا بازيکنان نساجي در شرايط بهتري براي موقعيت سازي و گلزني قرار گيرند.
در اين ويدئو بازيکناني هستند که بدون توجه به ساير بازيکنان تيمش، به بازيکنان نساجي آشکارا پاس مي دهند.
در اين ويديو به خوبي مشخص است مدافع راه آهن کوچکترين تلاشي براي جلوگيري از شوتزني و موقعيت سازي بازيکن نساجي از خود به خرج نمي دهد و به تقابل با بازيکن حريف تن نمي دهد.
در اين ويديو خواهيد ديد بازيکن راه آهن يا زيرکانه خود را از جريان بازي خارج مي سازد يا توپ را به سادگي لو داده و در اختيار بازيکنان نساجي قرار مي دهد تا تيم حريف وقت بيشتر براي موقعيت سازي داشته باشد.
در اين ويديو خواهيد ديد بازيکن راه آهن مي تواند به همبازي هاي خود پاس دهد ولي با ارائه مانورهاي مضحک، به بهانه دريبل بازيکنان نساجي، توپ را به سادگي در اختيار اين بازيکنان قرار مي دهد تا در موقعيت گلزني قرار گيرند.
در اين ويدئو به عينه شاهديم بازيکنان راه آهن در نقش پاسور ظاهر مي شوند و با وجودي که مي تواند تصميمات بهتري اتخاذ کنند، بازيکنان نساجي را عملاً در موقعيت گلزني قرار مي دهند.
در اين ويديو مي‌بينيد بازيکن راه آهن مي تواند بازيکن تيمش را در موقعيت گلزني قرار دهد ولي در کمال تعجب توپ را در اختيار مدافعان نساجي قرار مي دهد تا تيمش را از بخت مسلم گلزني محروم سازد.
در اين ويديو اشتباهات عجيب داور اين ديدار و پنالتي هاي جالبي که براي نساجي گرفت و چشم پوشي هايش در صحنه هاي خطاي بازيکنان نساجي روي بازيکنان راه آهن را شاهد خواهيد بود.
در پايان لازم است يادآور شويم اين اتفاقات فقط توسط چند تن از بازيکنان راه آهن رخ داد و باشگاه خونه به خونه از ساير بازيکنان اين تيم قديمي و ريشه دار که با ارائه يک بازي پاک و جوانمردانه هميشه سرشان مقابل خداي متعال و وجدان شان بالا خواهد بود، نهايت تشکر را دارد.
از تمام عزيزان خواهش مي کنيم فارغ از هر گونه تعصب، بغض و کينه به صحنه هاي اين ويدئو توجه کنند و با مراجعه به وجدان خود قضاوتي عادلانه در اين خصوص داشته باشد و تلاش کنند تا نگذارند زحمات يک فصل مجموعه يک باشگاه به هدر برود.
:rose:وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاکِرِينَ:rose:
و مکر ورزيدند و خدا [در پاسخشان] مکر در ميان آورد و خداوند بهترين مکرانگيزان است.

انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه با ۲ دیدار پیگیری شد.    نتابج این رقابت‌ها به شرح زیر است:   مهگل البرز ۶۳ - گلنور اصفهان ۶۸   سری ۲ یه ۲ برابر   آینده سازان تهران ۷۸ - گل گهر سیرجان ۷۴   سری سه بر یک به سود آینده سازان تهران شد. به این ترتیب آینده سازان تهران به فینال لیگ حرفه‌ای راه پیدا کرد و سهمیه حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال آقایان را به دست آورد.   لازم به ذکر است، مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا