Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو هيأت مديره باشگاه تراکتورسازي،‌ گفت: هيچ مخالفتي با واگذاري مالکيت باشگاه تراکتورسازي به محمد رضا زنوزي ندارم و اين بحث‌ها با هدفي خاص مطرح مي‌شود.
سعيد عباسي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد مطرح شدن شايعه عدم موافقت او با واگذاري مالکيت باشگاه تراکتورسازي به محمدرضا زنوزي گفت: من عضو کميته نقل و انتقال باشگاه نيستم و با توجه به اينکه زماني مديرعامل باشگاه بودم درخواست کردم عضو اين کميته نباشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هر تصميمي که در اين رابطه گرفته شود من آن را امضا مي‌کنم.
وي در مورد بحث انتقال امتياز باشگاه به زنوزي گفت: در گذشته صحبت‌هايي در مورد انتقال امتياز باشگاه داشتيم اما اينکه الان چطور مي‌گويند من با اين مسئله مخالف هستم را نمي‌دانم.يکي از برنامه‌هايي که زمان حضورم در باشگاه دنبال مي‌کردم همين موضوع بود. قرار بود در اتمام ليگ در سال 95 امتياز واگذار شود اما در ادامه آن اتفاقات رخ داد.
عضو هيأت مديره باشگاه تراکتورسازي در ادامه تأکيد کرد: در مدتي که مديرعامل باشگاه بودم هميشه زنوزي نسبت به تيم محبت داشت و بدون هيچ چشم‌داشتي به ياري تراکتورسازي مي‌آمد. او با وجود اينکه گسترش فولاد و ماشين‌سازي را در اختيار داشت همواره مي‌گفت تراکتورسازي تيم اول من است. در مقطعي که تراکتورسازي در آسيا بود و چند تن از بازيکنان گسترش فولاد به تيم ما آمدند زنوزي نقش به‌سزايي داشت. حالا چطور مي‌شود با وجود اين کمک‌ها من بخواهم با اين مسئله مخالفت کنم.
وي در پايان گفت: هميشه در بحث انتقال مالکيت باشگاه پيشقدم بودم و اينکه اکنون اين حواشي مطرح مي‌شود نشان مي‌دهد در پي اين صبحـت‌ها اهداف خاصي دنبال مي‌شود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو

رختکن چلسی به شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو واکنش منفی نشان داده است. 

طرفداری | پس از شکست در نیمه نهایی جام حذفی، آینده مائوریسیو پوچتینو در چلسی به کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی بستگی خواهد داشت. 

به گزارش نیزار کینسلا از استاندارد؛ رختکن چلسی مقابل شایعات اخراج مائوریسیو پوچتینو، موضع متفاوتی نشان داده‌ است. بخش بزرگی از بازیکنان، حامی سرمربی آرژانتینی هستند و دوست دارند با ماندگاری او ثبات در نیمکت آبی‌ها برقرار شود. مدیران چلسی در پایان فصل با مثلث بهداد اقبالی، پل وینستنلی و لارنس استوارت به دنبال ارزیابی وضعیت پوچتینو خواهند بود. گفته می‌شود اگر پوچتینو موفق به کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی نشود، شغلش را از دست می‌دهد. بازیکنان چلسی از این که سرمربی تیم به نوعی سپر آن‌ها در برابر منتقدان شده است، قدردانی می‌کنند. مرد آرژانتینی در اسکواد جوان چلسی که متشکل از بازیکنانی از ملیت‌های مختلف بوده، روحیه تیمی ایجاد کرده است. در بین مدیران استمفوردبریج نیز برخی احساس می‌کنند پوچتینو شایسته یک فرصت دیگر خواهد بود. 

مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • چه کسانی با مالیات بر عایدی سرمایه مخالف هستند؟
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم