Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@11:02:40 GMT

یواخیم لو: مسی بهتر و کامل‌تر از رونالدو است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۰۵۷۰

یواخیم لو: مسی بهتر و کامل‌تر از رونالدو است

سرمربی تیم ملی آلمان می‌گوید مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به همتای پرتغالی‌اش در رئال مادرید ترجیح می‌دهد. ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا در گفت‌و‌گو با نشریه بیلد، در پاسخ به این سؤال که اگر می‌توانست از میان مسی و رونالدو یکی را به تیم ملی آلمان دعوت کند، آن بازیکن کدام بود، گفت: من مسی را انتخاب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو بازیکنی خوب، حرفه‌ای و یک ماشین گلزنی فوق‌العاده در این چند سال گذشته بوده اما مسی به نظر من، بازیکن بهتر و کامل‌تری است. مسی بازیکنی است که علاوه بر تبحرش در گلزنی که هر فصل بیش از 50 گل می‌زند، توانایی خاصی در ارسال پاس گل دارد و از 10 سال پیش تا الان، هر فصل بین 30 تا 40 پاس گل می‌دهد. علاوه بر این‌ها شیوه بازی مسی تماشایی است.

وی ادامه داد: سرعت حرکات مسی غیرقابل باور است. او می‌تواند هشت یا 9 بازیکن را پشت سر بگذارد و گل‌هایی می‌زند که به سادگی در یادها می‌‌ماند.

سرمربی ژرمن‌ها سپس درباره پدیده این فصل فوتبال اروپا، محمد صلاح در لیورپول صحبت و از آن به عنوان شگفتی بزرگ فصل یاد کرد و گفت: صلاح نه تنها یک گلزن بزرگ است بلکه یک بازیکن با سبک فوتبال واقعاً تماشایی است. لیورپول و یورگن کلوپ باید بسیار قدردان صلاح باشند.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!

به گزارش ورزش سه، شب گذشته در جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستر با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل لیورپول پیروز شد و این در حالی است که محمد صلاح باز هم ترک عادت نکرد برای سیزدهمین بار در ۱۴ بازی توانسته دروازه منچستریونایتد را باز کند. حال قصد داریم نگاه به ۶ بازیکنی داشته باشیم که منچستریونایتد از آنها می‌ترسد و به گل خوردن از آنها عادت دارد!

جیمی گریوز - ۱۵ گل
در تاریخ باشگاه منچستر یونایتد هیچکس به اندازه گریوز نتوانسته دروازه این تیم را باز کند و گریوز در ۲۷ بازی، ۱۵ بار مقابل منچستر یونایتد گلزنی کرده است و در هر تیمی که حضور داشته از جمله چلسی، تاتنهام و وستهام توانسته برابر این تیم گلزنی کند.

آلن شیرر - ۱۳ گل
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس با ۱۳ گل و ۵ پاس گل در ۳۷ بازی شرایطی متفاوت با صلاح دارد اما حالا با مهاجم مصری برابر است.  او در دوران بازیگری خود به هیچ تیمی در تاپ سیکس به اندازه منچستریونایتد گل نزده تا به این شیوه همیشه آمادگی خودش را برابر اهالی الدترافورد نشان دهد.

محمد صلاح - ۱۳ گل
زدن ۱۳ گل در ۱۴ بازی، اتفاقی است که تنها در بازی‌های کامپیوتری رخ می‌دهد اما فرعون لیورپولی‌ها، شیاطین سرخ را به بند کشیده است. هواداران تیم‌های رقیب منچستریونایتد قطعا دوست دارند صلاح علاوه بر بازی برگشت در لیگ برتر انگلیس، فصل بعد را هم در این کشور بگذارند تا این عنوان را به نام خود اختصاص دهد. صلاح در دوران بازیگری خودش ۱۳ بار برابر منچستریونایتد، ۱۱ بار برابر منچسترسیتی، تاتنهام و وستهم و همچنین ده بار مقابل آرسنال گلزنی کرده تا یک چهره‌ای خاص برای تیم‌های شهر لندن و منچستر باشد.

جف هرست - ۱۰ گل
چهره خاص محبوب فوتبال انگلیس که در جام جهانی ۱۹۶۶، اصلی‌ترین رکن تنها قهرمانی این تیم بود، در ۲۴ بازی توانسته ده بار گلزنی کند تا او هم آماری خاص از سال‌های گذشته فوتبال انگلیس برابر منچستریونایتد ثبت کرده باشد.

آلن بال - ۱۰ گل
او به عنوان دوست صمیمی جف هرست، شرایطی قابل توجه برابر منچستریونایتد و لیورپول دارد. بال که بسیاری از دوران بازیگری خود را در اورتون و آرسنال گذارنده، تنها مقابل دو تیم توانسته تعداد گل‌هایش را دو رقمی کند و با این آمار هوش گلزنی خود را به نمایش کشیده است.

ادین ژکو - ۹ گل
مهاجم سابق منچستر سیتی، ولفسبورگ و آاس رم و حال حاضر فنرباغچه، بعد از محمد صلاح تنها بازیکنی فعالی است که بیشترین گل را برابر این تیم به ثمر رسانده است. مرد بلند قامت بوسنیایی در دوران حضورش در آاس رم هم برابر این تیم ترک عادت نکرد و با زدن ۹ گل در ۱۱ بازی آماری خاص را به جا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!
  • بازیکنانی با بیشترین حقوق ماهیانه در دنیای فوتبال؛ کریستیانو رونالدو در صدر
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • جنون شیاطین سرخ با کامبک و حذف لیورپول
  • منچستریونایتد باید از محمد صلاح بترسد؛ آماری که واقعی به نظر نمی‌رسد!
  • بازیکن محروم دربی فرشته نجات سرخپوشان/ رقص شمالی «رونالدو» شد
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • گل محمد صلاح به منچستریونایتد (منچستریونایتد 1-2 لیورپول)
  • در یک تیم همه باید مسئولیت مشکلات را بر عهده بگیرند
  •  مورایس: رامین رضاییان خیلی بهتر شده؛ آرزوهایی داریم که شاید به آنها نرسیم