Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، در دومین کنگره سراسری این حزب که عصر امروز (جمعه) با شعار "اعتماد ملی، سرمایه اجتماعی، جمهوری اسلامی" در کانون توحید تهران برگزار شد، اظهار داشت: حزب اعتماد ملی، در انتخابات سال ۹۲ بیشترین حضور تشکیلاتی و سیاسی در سراسر کشور را داشت. اعضای اعتماد ملی در آن سال، بدون تابلو حضور پیدا کردند و ارکان ستادهای انتخاباتی را تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت تحزب در کشور افزود: جایگاه تحزب در کشور جایگاهی است که ما راهی جز رو آوردن به آن برای توسعه پایدار نداریم. هر چه به سمت تحزب حرکت کنیم، به سمت توسعه پایدار بیشتر حرکت خواهیم کرد. باید تلاش کنیم که احزاب را تقویت کنیم. احزاب باید نهادینه شوند و نظام حزبی جا بیفتد.

منتجب نیا تصریح کرد: حزب اعتماد ملی پس از مدت زمان کوتاهی از تاسیس در سال ۸۴ توانست توسعه کمی و توسعه کیفی پیدا کند. پس از سال ۹۲ خود را با دست خالی بازسازی کردیم و امروز حزب به عنوان تشکیلات اثرگذار مطرح است.

وی اضافه کرد: بدون اینکه رانتی داشته باشیم، در دولت تدبیر و امید و مجلس تعدادی از اعضای حزب حضور دارند. اخیرا هم با رای اعضای شورای شهر تهران، مهندس افشانی در مقام عضو شورای مرکزی اعتماد ملی به عنوان شهردار تهران انتخاب شد.

منتجب نیا با اشاره به مشی حزب متبوعش گفت: هر گونه ساختارشکنی و تصور خارج از نظام از حزب اعتماد ملی به دور است. از آغاز، مشی ما بر مبنای اعتدال بود. الان، دولت اعتدالگرا حضور دارد اما ما از همان ابتدای حضورمان مشی اعتدالی داشتیم. ما اختلاف نظرها در حزب را پذیرفته ایم و بر اساس دموکراسی کار را پیش می بریم.

کد خبر 4305805 حسام رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران حزب اعتماد ملی رسول منتجب نیا مجلس شورای اسلامی برجام ایران حسن روحانی ایالات متحده آمریکا فلسطین وزارت امور خارجه ایران علی لاریجانی محمد جواد ظریف رژیم صهیونیستی رئیس جمهور اسلامی ایران سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- زابل زیر بار ترافیک رفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از زیر بار ترافیک رفتن ۲۷ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- زابل با ارزش روز هشت هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال و نیز با هدف تسهیل در تردد ایمن همزمان با تعطیلات نوروزی خبر داد.

عطاء اله اکبری امروز، یکشنبه، ۲۷ اسفند در مراسم بازگشایی این محور که با حضور استاندار، معاونین استاندار و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان انجام شد، افزود: رویکرد این اداره کل در سه سال اخیر در تکمیل و توسعه شبکه بزرگراهی استان تغییر یافته است. بطوری که با تلاش مستمر و مجدانه در پیگیری روزانه تامین اعتبار در سطح سازمان برنامه و بودجه کشور اقدامات گسترده‌ای در این خصوص در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات اجرایی احداث بزرگراه از مرکز استان به تمام استان‌ها و شهرهای مجاور آغاز شد که نتایج ارزشمند آن در حال حاضر در زیر عبور بردن بیش از  ۲۸۰کیلومتر بزرگراه وراه اصلی قابل مشاهده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بزرگراه زابل- زاهدان از مهمترین طرح‌های راهسازی استان در این مدت بود که با وجود مشکلات عدیده به همت این اداره کل و پشتیبانی دولت در سه سال اخیر بیش از ۸۰ کیلومتر بزرگراه به همراه پل‌های نهراب و شیله در این مسیر تکمیل و به منظور رفاه حال شهروندان گرامی زیر بار ترافیک رفت.

اکبری با اعلام این مطلب که باید ۲۳ کیلومتر باقیمانده بزرگراه زابل- زاهدان نیز در سال ۱۴۰۳به اتمام برسد ابراز امیدواری کرد با تلاش صورت گرفته و با همین شتابی که در این سه سال حرکت کردیم سال آینده شاهد جشن تکمیل شبکه بزرگراهی این محور مهم مواصلاتی و بین‌المللی استان را با حضور مردم گرامی استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان کلید توسعه محور شرق است بطوری که با تکمیل طرح های این حوزه می‌توان در جهت تقویت زیربنای اقتصاد منطقه و یکی از اصلی‌ترین و استراتژیک‌ترین محورهای کریدور شمال - جنوب کشور گام برداشت، تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان بعنوان خدمتگذار مردم مصمم به تحقق خواسته‌های شهروندان و توسعه استان است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شبکه بزرگراهی آماده شده به طول حدود ۷۵کیلومتر به همراه پل بزرگ شیله به ارزش حدود ۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در سفر دولت خدمتگزار به استان افتتاح خواهد شد ولیکن با تصمیم استاندار وبا هدف تسهیل سفر وکاهش تلفات جاده‌ای مقرر شد تا تاریخ افتتاح رسمی این محورها بازگشایی شود.

وی با اشاره به تلاش گسترده پیمانکاران طرف قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: پیمانکاران حوزه راه این اداره کل با وجود طلب بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان صحنه تلاش و همت را ترک نکردند و برای بالابردن ایمنی محورها و کاهش تلفات جاده‌ای ونیز تحقق توسعه استان در کنار تعهد این اداره کل ماندند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حس ایثارگری و خدمت به مردم در پلیس نهادینه شده است
  • رونق اقتصادی این شهرستان نیازمند تقویت صنعت گردشگری است
  • ترویج فرهنگ مبارزه با فساد باید در حوزه ورزش و جوانان نهادینه شود
  • توانمندسازی بانوان از مسیر تقویت صندوقهای خرد زنان روستایی و عشایر 
  • قدردانی پوتین از اعتماد روس‌ها/ چالش‌های پیشِ‌روی روسیه
  • رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت
  • ۲۷ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- زابل زیر بار ترافیک رفت
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • اکثر شهروندان آلمانی هیچ نقطه قوتی در دولت ائتلافی نمی‌بینند
  • ناراحتی ستاره بایرن: تا حالا چنین چیزی ندیده‌ بودم!