Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:24:23 GMT

اعتراض کامیون داران در گلستان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۱۱۶۹

اعتراض کامیون داران در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  ظهر امروز تعدادی از کامیون داران گرگانی به دلیل پایین بودن نرخ کرایه حمل بار و افزایش تعرفه بیمه تامین اجتماعی اعتراض کردند و در ورودی غربی گرگان از میدان مفتح تا میدان بسیج و انجیراب برای ساعاتی سبب شلوغی شهر شدند.

تعداد کامیون داران حاضر در این اعتراض که با خودرو‌های خود ترافیک نسبتا سنگینی را  ایجاد کرده بودند بین ۱۵۰تا ۲۰۰نفر بودند که مسیر را برای دقایقی کوتاه بسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




کامیون داران معترض از دیگر کامیونداران که در این مسیر در حال حمل بار بودند می‌خواستند به تجمع آن‌ها بپیوندند.  

کامیون دارادن به میزان تعرفه پرداختی بیمه تامین اجتماعی با ۴۰درصد افزایش که حدودا به ۲۳۰هزار تومان می‌رسد و این میزان با توجه به کمبود بار و پایین بودن کرایه به ویژه در فصل‌های سرد سال برای رانندگان سنگین است، اعتراض کردند.

همچنین نبود نظارت بر دستمزد مکانیک‌ها و تعمیرکاران خودرو‌های سنگین و پرداخت هزینه گزاف بابت تعمیرات جزیی از دیگر مشکلات رانندگان کامیون دار بوده است.

میرشاهی معاون حمل و نقل و راهداری گلستان پس از آگاهی از این تجمع در جمع کامیونداران حضور یافت و به افزایش قیمت حمل بار اشاره کرد وگفت: افزایش بیست درصدی نرخ حمل بار در روز‌های گذشته تصویب شده است.

مهدی میقانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان نیز همچنین با حضورخود در بین کامیون داران رسیدگی مشکلات آن‌ها اشاره کرد و گفت: فردا در استانداری گلستان با حضور مسئولان تامین اجتماعی، شرکت نفت، اداره غله و نمایندگانی از کامیونداران برای حل مشکلاتشان چاره اندیشی خواهد شد.

در استان گلستان ۸هزار و ۵۰۰ناوگان باری فعالیت می‌کنند و چرخ زندگی حدود ۱۱هزار و ۵۰۰راننده با حرکت چرخ‌های کامیون هایشان حرکت می‌کند.  

انتهای پیام /گ/ق     اعتراض کامیون داران برای رفع مشکلات صنفی در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • افزایش سهمیه کاروانهای حج تمتع در گلستان
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم