Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@01:18:50 GMT

داماش به فعالیتش در لیگ دسته دوم ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۱۳۶۰

به گزارش وانانیوز، 

 داماش گیلان پس از تساوی مقابل شاهین شهرداری بوشهر و عدم صعود به لیگ دسته اول برای دومین سال متوالی، وارد کما شد؛ تا خیلی‌ها بر این باور شوند که مالک این باشگاه ناامید شده است و دیگر تمایلی به تیم داری ندارد.

شامگاه پنجشنبه در نشستی که با حضور اسماعیل حاجی پور و هواداران پرشور این تیم در سالن آمفی‌تئاتر آتش‌نشانی رشت برگزار شد، مالک باشگاه داماش خبر از ادامه فعالیت و تیم داری برای سومین سال متوالی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل حاجی پور در این نشست با بیان اینکه حق داماش حضور در لیگ دسته دوم نیست اظهار کرد: در چند روز گذشته برای خرید سهمیه یک تیم دسته اولی اقدام کردیم لیکن به دلیل اینکه سهمیه هیچ تیم خارج از استانی را به لحاظ قانونی نمی‌توان خریداری کرد، موفق به این کار نشدیم.

وی با اشاره به اینکه حاوی خبر خوش برای هواداران است افزود: جلسات متعددی در سه هفته اخیر برگزار کردیم و پس از جمع‌بندی نهایی، توافق کامل با گروه جدیدی که از خارج استان گیلان آمده‌اند انجام‌شده و به‌این‌ترتیب به فعالیت خود در لیگ دسته دوم ادامه می دهیم.

مالک باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه یک پدر هرگز فرزندش را رها نمی‌کند تصریح کرد: از اولین روز ورودبه داماش گفته‌ام که آمده‌ایم تا بمانیم و همچنان تأکید می‌کنم که خواهیم ماند، در طول این مدت همواره پیگیر بوده‌ام تا به داماش و هوادارانش کمک کنیم، البته گلایه‌هایی دارم، افرادی بودند هم از مسئولان و متولیان امر و حتی تجار رشت که می‌توانستند به ما کمک کنند اما نکردند.

وی با انتقاد از استاندار گیلان گفت: از استاندار تقاضای جلسه‌ای را کردم که باوجود گذشت چهار ماه وی هیچ اهمیتی به درخواست ما نداد، انتظار داشتیم استاندار همان‌طور که در بوشهر به شاهین کمک کرده بود در گیلان هم به تیم های این شهر و استان توجه کند.

حاجی پور بخشی از سخنانش را به تشکر از دکتر نوبخت اختصاص داد و گفت: ایشان کمک زیادی به مجموعه داماش کردند، این بار نفراتی خارج از گیلان به کمک و همکاری با ما آمده‌اند، حتماً از وجود این نفرات در هیئت‌مدیره باشگاه استفاده می‌کنیم تا از تجارب و نقطه نظرات شان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ظرف چند روز آتی ارکان باشگاه مشخص می شود افزود: هرگز از ورود خود به داماش پشیمان نیستم، از همه‌کسانی که در این مسیر با ما همراه بوده‌اند تشکر می‌کنم و باوجود برخی ناملایمت‌ها به راه خود ادامه داده و تلاش می‌کنیم تا دل هواداران متعصب داماش را شاد کنیم.

 تیم فوتبال داماش گیلان در پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم در گروه ب این رقابت‌ها با کسب 15 امتیاز در مکان سوم جای گرفت و از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده روز سه شنبه در واکنش به کشف گور‌های دسته جمعی در محوطه بیمارستان‌های غزه مدعی شد که گزارش‌ها در مورد کشف گور‌های دسته جمعی در بیمارستان‌های ناصر و الشفا در غزه "بسیار نگران کننده" است.

پاتل طی یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما در حال بررسی این موضوع با دولت (کابینه) اسرائیل هستیم.

پیش از این، مقامات سازمان ملل متحد نسبت به انتشار اخبار کشف گور‌های جمعی در بیمارستان‌های غزه واکنش نشان داده و آن را وحشتناک توصیف کردند. آنها تصمیمات اسرائیل برای تخریب این دو بیمارستان را محکوم کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای مدعی شد گور‌های جمعی کشف شده در اطراف بیمارستان‌های غزه کار اسراییل نبوده است. 

نسل کشی فلسطینیان به دست صهیونیست‌ها طی ۲۰۰ روزی که از آغاز جنگ غزه می‌گذرد بر همگان آشکار شده است. بررسی‌های انجام شده از سوی مقامات فلسطینی از کشف چندین گور دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های ناصر و الشفا که ارتش اسراییل اقدام به انجام عملیات در آنجا کرده بود حکایت دارد، موضوعی که با تحقیقات بیشتر ابعاد آن در حال گسترش است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • واکنش آمریکا به کشف گور‌های دسته‌جمعی در غزه 
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • فیلم/وداع مادر با فرزندی که در گور دسته جمعی پیدا شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)