Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@06:36:22 GMT

کتک خوردن مامور پلیس از 3 بازیگر زن + عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۱۳۸۶

کتک خوردن مامور پلیس از 3 بازیگر زن + عکس

رکنا: 3 بازیگر زن که در رستورانی در آتلانتا در ساعت تعطیلی رستوران به حمام رفته بودند و زمان طولانی از حمام بیرون نیامده بودند توسط پلیس بازداشت شدند .

اخبار هنرمندان در گوشه و کنار دنیا گهگاه با حوادث Accidents و اتفاقات عجیب و غریبی همراه میشود که خوراک رسانه های دنیا می گردد.

بازداشت بازیگران زن در حمام رستوران یکی از اخبار پرطرفدار در روزهای گذشته در دنیا بوده است که با واکنش های جالبی رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت3 بازیگر Actor زن به نام های اریکا واکر ، بریتانی ماری لوسیو و آسیا شارل اپیرسون در حمام یک رستوران در آتلانتا از اخبار داغ ستارگان دنیا است.

فیلم بازداشت بازیگران زن در حمام رستوران که در رسانه ها منتشر شده است حساسیت این ماجرا را بیشتر کرده است.

اریکا واکر ، بریتانی ماری لوسیو و آسیا شارل اپرسون برنده اسبق جایزه برتر در امریکن آیدل بازیگر سریال تلویزیونی «گرینلیف» ، در روز مادر ، وارد رستوران هوستون واقع در آتلانتا شدند ، ده دقیقه بعد به دلیل تاخیر غیرطبیعی وبعد از بیرون نیامدن آن زنان از حمام ، مدیر هوستون یک پلیس Police را بصورت مخفیانه جهت بیرون انداختن زنان از حمام فراخواند.

گزارش پلیس نشان می دهد که او وارد حمام شد و از آن ها خواست که آنجا را ترک کنند اما آن زنان به او خندیده و بی توجه به هشدارهای پلیس رستوران را ترک نکردند، همین باعث شد تا افسر پلیس مچ دست “لوسیو” را با هدف خارج کردن از رستوران بگیرد اما مقاومت خانم بازیگر وضعیت را آشفته می کند ، در همین حین و درگیری لوسیو با مشت به دهان پلیس کوبیده و باعث بریدن لبش می شود.

درحالیکه افسر پلیس “لوسیو” و “واکر” را کنترل کرده است ، اپرسون گوشی خود را روشن و شروع به ضبط فیلم می کند ؛ ویدئو نشان میدهد در حالیکه “لوسیو” و “واکر” تلاش میکنند از دست پلیس خود را رها کنند افسر پلیس آن ها را به سمت بوته های بیرون رستوران می کشد.

بر مبنای شواهد دیده شده ، سه زن حدود 30 دقیقه بعد از زمان تعطیلی رستوران وارد حمام شدند در حالیکه قبلا به آن ها گفته شده بود که رستوران بسته است این درحالی است که آن زنان گفتند اگر چه آشپزخانه بسته بود اما وقتی که به دستشویی رفتند رستوران باز بود و مشتری ها در حال غذا خورد بودند، آن ها بیش از 10 دقیقه در حمام باقی ماندند و با وجود درخواست های مکرر مدیران رستوران بی توجه به کار خود ادامه دادند و از آنجایی که سیاسست رسمی هوستون نشان می دهد که پلیس باید در هر یک از فعالیت های سرویس بهداشتی که به بیش از 10 دقیقه بیانجامد، وارد عمل شود چنین اقدامی رخ داده و 3 بازیگر زن بازداشت شده اند.

جرالد گریگز ، وکیل لوسیو میگوید که زنان برای دیدار دوستانشان به رستوران دعوت شده بودند و قصد داشتن به ملاقات آن ها که در حال غذاخوردن بودند بروند که چنین درگیری رخ داده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های بازیگر زن گوزل ترکیه با برادرش کاربران را شوکه کرد + تصاویر

اعدام برای قاتل سریالی دختر / این مرد به خوابیده ترسناک معروف است +عکس

گوشت گربه و کلاغ در ظرف غذای مردم فقیر در روستاهای زابل ! +تصاویر ناراحت کننده

عکس / نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! / در مراسم افتتاح استخر شهرستان فراشبند

حال غریب احمدی نژاد در افطاری بیت رهبری + عکس

دستگیری سه بازیگر زن معروف در توالت یک رستوران! + عکس

لحظه تکان دهنده سیگار کشیدن دختر 3 ساله با پدرش+ فیلم

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents اخبار بازیگر Actor پلیس Police فیلم آشپزخانه غذا اخبار حوادث پلیس رستوران زن بازیگران حمام عکس حوادث قتل فیلم دختر آزار و اذیت ایران ازدواج پسر سقط جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • حضور متفاوت زنان پلیس در مراسم رژه ارتش | تصاویر
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!
  • مستند سازی ۶۴ شی تاریخی در موزه‌های خراسان شمالی