Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@03:24:23 GMT

موهای سفید خود ا با این گیاه مشکی کنید

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۱۴۸۸

موهای سفید خود ا با این گیاه مشکی کنید

خبرگزاری میزان- در این مطلب با خواص شگفت‌انگیز گیاهی آشنا می‌شوید که مصرف آن از سفید شدن موها جلوگیری می‌کند و حتی می‌تواند علائم بیماریهای بواسیر، یبوست و آسم را نیز کاهش دهد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، "هلیله سیاه" گیاهی است معروف به اکسیر طول عمر که بومی کشور هند است و برای درمان بیماری‌های متعدد از آن استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب با چند خاصیت این گیاه آشنا می‌شویم:

ـ هلیله سیاه، تقویت‌کننده حافظه است.

ـ مانع از سفید شدن مو می‌شود.

ـ تقویت‌کننده معده به حساب می‌آید.

ـ سیستم گوارشی را برای هضم غذا تحریک می‌کند.

ـ مصرف آن به طور موثر اسیدیته و سوزش سردل را درمان می‌کند؛ مصرف آن پس از غذا، اسیدیته معده را خنثی می‌کند.

ـ جویدن هر شب آن بیماری آسم را به حداقل کاهش می‌دهد.

ـ برای درمان ناراحتی های چشمی، چشم را با دم کرده آن شست و شو دهید.

ـ جویدن روزانه مقداری از آن به صورت ناشتا، بیماری‌های متعدد از جمله بواسیر، قولنج و یبوست و آسم را درمان می‌کند.

ـ مصرف پودر شده آن، خون را تصفیه می‌کند.

ـ برای برطرف کردن سیاهی دور چشم موثر است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روز زندگی یحیی: ترک اجباری پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، یحیی در ویژه برنامه آنتن توضیحات جالبی را در مورد بیماری تب مالت خود در سال ۱۳۷۸ داشت که مسیر فوتبال او را از پرسپولیس و تهران به فولاد و خوزستان تغییر داد.

بحث با این سوال شروع شد که بدترین اتفاق زندگی برای او چه چیزی بوده است؟ یحیی گفت: من به واسطه بیماری‌ام ضربه زیادی خوردم و ۲-۳ خیلی اذیتم کرد. اولا که تشخیص خوبی داده نشد تا درمان خوبی داشته باشم و تشخیص‌ها و درمان‌هایم متفاوت بود و دو بار بیماری‌ام عود کرد. گاهی اوقات می‌گفتم فوتبال را کنار بگذارم و دیگر نمی‌توانستم راه بروم.

وی افزود: یکی از بازیکنانی که این اتفاق برایش افتاده، اسمش در این مصاحبه آمده و نمی‌خواهم اسمش را بیاورم. او می‌گفت زمانی که می‌خواستم راه بروم، دیوار را می‌گرفتم و راه می‌رفتم. این بیماری به مفصل آسیب می‌رساند و به مفصل کشاله و گردن من آسیب زده بود. برای آن بنده خدا به کمرش زده بود.

یحیی با اشاره به شدت بیماری توضیح داد: واقعا احساس درد و تب و لرز شدید داشتم. این بیماری ۲-۳ ماهه درمان می‌شد، اما تشخیص درست داده نشد و به خاطر فوتبال و اردو و مسابقات هم نمی‌توانستم درمان را کامل کنم و مجبور بودم آنجا را هم داشته باشم. بحث درآمدزایی هم بود. خیلی سختی کشیدم. مقطعی بود که تب و لرز می‌کردم و به قدری تب و لرز شدید بود که مادرم و خواهرم زیر پتو سشوار می‌گرفتند تا عرق کنم و از آن حالت دربیایم. واقعا شرایط سختی بود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: همان‌طور که گفتم، ۲-۳ ماهه درمان می‌شد اما آزمایش‌های مختلفی دادم و نمی‌دانم چرا تشخیص نمی‌دادند. آخر پیش دکتر باتجربه‌ای رفتم که تا نشستم گفت تب مالت داری. گفتم چی؟ گفت تب مالت. گفتم چی هست؟ گفت از خوردن گوشت و لبنيات آلوده این اتفاق می‌افتد. تازه فهمیدم چه خبر است و باید چه کار می‌کردم. در آن ۲-۳ سال خیلی اذیت شدم و شاید ۷۰-۸۰ آمپول در یک سال زدم تا بتوانم بدون درد بازی کنم‌. مدام به فیزیوتراپی می‌رفتم و خیلی سختی کشیدم‌. در همان مقطع به جدایی از پرسپولیس خوردم که از لحاظ فنی افت کرده بودم. اما در همان مقطعی که در لیست فروش بودم، تازه خوب شده بودم و احساس درد نداشتم. در همان دوره به فولاد رفتم و دو سال بازی کردم.‌ اولش سخت گذشت.

گل‌محمدی با اشاره به انتقالش به فولاد توضیح داد: یک خاطره‌ای بگویم؛ اولین روزی که سر تمرین رفتم، هوا گرم و شرجی بود و نور هم نبود که زیر نور تمرین کنیم. ساعت ۴-۵ بعدازظهر مجبور بودیم زیر آفتاب تمرین کنیم. اولین روز پایم را روی چمن گذاشتم دیدم یک میلیون مگس روی هوا آمد و گفتم خدایا اینجا کجاست؟ من در پرسپولیس و در تهران بودم و اینهمه هوادار بود. اینجا باید چه کار کنم؟ به خدا توکل کردم و خدا را شکر فولاد یک سکوی پرتاب برایم بود و اینقدر هم مردم آنجا باصفا بودند و محبت داشتند که بعد از چند ماه دیگر احساس غربت نمی‌کردیم و خیلی راحت بودم. از انتخابم خوشحال بودم و خوشحال بودم که می‌توانم بدون درد بازی کنم. خیلی شرایطم خوب شد و به تیم ملی آمدم و همه بازی‌های تیم ملی را هم انجام دادم.

دیگر خبرها

  • با مصرف این گیاه یک معده، روده و رحم سالم داشته باشید
  • تایید دارویی که می‌تواند کبد چرب را درمان کند
  • درمان سنگ کلیه و کنترل درد آن
  • فواید برگ سنا برای پوست
  • سرماخوردگی شدید را با این گیاهان پرکاربرد، به راحتی درمان کنید
  • به این افراد هرگز گل گاو زبان ندهید
  • ۵۰ درصد افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود اطلاع ندارند
  • درمان یبوست با روش خانگی
  • عرضه گیاه کما در خراسان جنوبی ممنوع است
  • بدترین روز زندگی یحیی: ترک اجباری پرسپولیس!