Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار قرقری با اشاره به اینکه سخنان یک خبرنگار کذب و از روی بی اطلاعی بوده است، افزود: استفاده مردم بخش قرقری در استفاده از گوشت گربه و کلاغ تکذیب می‌شود. ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرنگار تسنیم از زابل، یک خبرنگار در روزهای اخیر با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد مردم بخش قرقری، ملادادی و هیرمند واقع در منطقه سیستان به دلیل فقر و نداری با گوشت گربه شکم خود را سیر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار این مطلب موجب رنجش خاطر مردم سیستان  بلوچستان شده و واکنش های زیادی را از جانب کاربران فضای مجازی استان در پی داشته است.

اردشیر ارباب‌زهی، در همین رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: تمام حرف‌های این خبرنگار کذب محض و ناشی از بی‌اطلاعی وی بوده است.

بخشدار قرقری افزود: در بی‌اطلاعی وی همین بس که شهرستان هیرمند را به عنوان یک روستا فرض کرده و اطلاع نداشته که هیرمند یک شهرستان مجزا و دارای فرمانداری جداگانه است.

ارباب‌زهی خاطرنشان کرد: مردم دارالولایه سیستان در دینداری شهره آفاق هستند پس چطور ممکن است در ماه رمضان با گوشت گربه افطار کنند؟!

بخشدار قرقری خاطرنشان کرد: هر چند سیستان با مشکلات زیادی روبرو است اما دولت، خیران و نهادهای حمایتی اجازه نخواهند داد که این شرایط اسفبار برای مردم رخ داد و تمام این حرفها توهین به مردم است و از زبان هیچ انسان عاقلی شنیده نمی شود.

دهیار روستای ملادادی هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: حرف‌های این آقای خبرنگار از پایه بی اساس و دروغ است.

وی تصریح کرد: ما در این روستا اصلا گربه نداریم که کسی بخواهد گوشت آن را بخورد؛ در ضمن مردم اینجا خودشان دامداری می‌کنند و افراد بی بضاعت هم تحت پوشش نهادهای حمایتی و کمیته امداد هستند.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

اولین محموله کمک‌های گروه‌های جهادی و مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ حسن رضایی،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان در آیین ارسال این محموله گفت:اولین محموله کمک های مردمی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان شامل آب معدنی، پتو، پوشاک، کنسرو، پلاستیک، آرد و بسته غذایی است که توسط گروه جهادی زینبیون و رهپویان مهر علوی گچساران با محوریت و پشتیبانی بسیج سازندگی استان ارسال شد.

سرهنگ رضایی بیان کرد: قرار است محموله کمک های بعدی به همراه خدمات پزشکی و بهداشتی توسط گروه های بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی استان ایام نوروز به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارایه شود.

بارش باران ۱۰ اسفند و به راه افتادن سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان، موجب خسارات زیادی به مردم این استان شده است.

دیگر خبرها

  • ارسال کمک‌های غیرنقدی هلال‌احمر مرکزی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • تنوع دل انگیز گردشگری غذایی در سیستان و بلوچستان
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • ارسال کمک‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کمک‌های غیرنقدی هلال احمر قزوین به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • حضور مهدی تاج در جمع مردم سیل زده سیستان و بلوچستان+ عکس
  • نقش پر رنگ سیستان و بلوچستان در تنظیم بازار گوشت کشور
  • نقش پررنگ سیستان و بلوچستان در تنظیم بازار گوشت کشور
  • ارسال کمک‌های مردم استان به سیستان و بلوچستان