Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@17:08:55 GMT

مروری بر خطبه های نماز جمعه فارس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۲۹۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس،   آیت الله بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه میانشهر فسا خواستار رفع مشکل کشاورزان این منطقه شد.

آیت الله فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی ریز از مسولان اداره راه و شهرسازی استان خواست تا در خصوص تبدیل این اداره در این شهرستان به نمایندگی تجدید نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام سفار امام جمعه آباده طشک با اشاره به تهدیدات وزیر خارجه آمریکاعلیه ایران گفت:ملت ایران ۴۰ سال است که با این تهدیدات و توطئه‌ها عادت کرده و همواره برای استقلال و عزت خود هزینه پرداخت کرده است.
*********************************
حجت الاسلام سیادت امام جمعه مشکان بااشاره به کاهش نزولات جوی و کم بودن آب ذخیره شده در پشت سد‌های فارس از مردم خواست تا ضمن صرفه جویی در مصرف آب از جیره بندی آب جلوگیری کنند.
*******************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به سالگرد فتح خرمشهر وپیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد گفت: با پیروزی رزمندگان ما در عملیات بیت المقدس، معادلات نظامی غرب و حامیان حزب بعث عراق به هم ریخت.
************************************
حجت الاسلام عباسی امام جمعه خشت با اشاره به خارج شدن آمریکا از برجام گفت:؛ از ابتدا بدعهدی آمریکا مشخص بود که آمریکا به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نیست و به دنبال ضربه زدن به ملت ایرن است.
*******************************

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خراسانی امام جمعه آباده، بررفع مشکل بیکاری جوانان این مناطقه تاکید کرد.

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به مشکل خدمات دهی پزشک خانواده دراین منطقه گفت: چهار پزشک خانواده دراین منطقه درهرنوبت شانزده بیمار پذیرش را پذیرش می‌کنند که جوابگوی نیاز مردم منطقه نیست.
************************************
حجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن از اداره آبفای این شهر خواست تا هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و راه اندازی چاه جدید آب آشامیدنی و اتصال آن به شبکه آب شرب بهمن اقدام کنند.
*********************************
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به کم آبی و
پیامد‌های این موضوع برمردم ازمسوولین سازمان آب برای حل مشکل آب باغ‌های این شهر که در حال نابودی است چاره اندیشی کنند و با حفر چاه‌های اضطراری به داد مردم برسند.
*********************************
در نماز خنج و و اهل سنت این شهرستان ائمه جمعه به خروج آمریکا از برجام اشاره کردند.

درپایان خطبه‌های نماز در شهرستان‌های ارسنجان، رستم  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه ها فارس مردم گسترده خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس افزود: خلیج فارس نقشی مهم و راهبردی در کشور دارد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس افزود: مردم ما مانند همیشه باید در برابر تحریف نام خلیج فارس مراقبت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، معلمان نقش اساسی دارند.
وی افزود: معلمان رکن اصلی اجرای هر قانون مهمی در آموزش و پرورش هستند.

بیشتر بخوانید؛ خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
امام جمعه بندرعباس گفت: اساتید و معلمان بعد از خانواده مهمترین نقش را در تربیت دانش آموزان دارند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده افزود: جایگاه معلمان در جامعه باید بیشتر ارتقا یابد و به مشکلات آنها رسیدگی شود.
وی همچنان با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از زمان انقلاب تاکنون ۱۴ هزار شهید کارگر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: جامعه کارگری مهمترین نقش را در چرخه اقتصادی ما دارد و مسئولان باید به این قشر بیشتر توجه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • نماز جمعه سنندج
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی