Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا گرشاسبی در برنامه تلویزیونی شبکه تهران گفت: منتظر بازیکنانمان هستیم تا بیایند تکلیف را روشن کنند اما اگر این اتفاق نیفتد، بلاتکلیف نخواهیم ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا گرشاسبی در برنامه تلویزیونی شبکه تهران گفت:

منتظر بازیکنانمان هستیم تا بیایند تکلیف را روشن کنند اما اگر این اتفاق نیفتد، بلاتکلیف نخواهیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پرسپولیس تهران در انتظار حکم دادگاه کاس مبنی بر پرونده نقل و انتقالاتی است. حکمی که میتواند راه سرخ ها برای خرید و استفاده بازیکنان از ابتدای فصل را هموار کند تا آن ها بتوانند با دست بازتری سراغ بازار نقل و انتقالات بروند. روز گذشته حمید رضا گرشاسبی اعلام کرد نامه ۱۰ خرداد به باشگاه خواهد رسید و همچنین گفت هیچ پالس مثبتی در خصوص این پرونده دریافت نکرده ایم و منتظر حکم هستیم.

مسئله دیگری که روز گذشته باعث ایجاد حواشی فراوان در شبکه های اجتماعی شد، موضوع برگزاری بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل در ورزشگاه آزادی بود که مقارن با تاسوعای حسینی شده است. مهدی تاج در مصاحبه ای عجیب اعلام کرد می‌شود با موافقت دو باشگاه، میزبان ها را جابجا کنیم و بازی برگشت در قطر به انجام برسد. این صحبت ها واکنش شدید هواداران پرسپولیس را به همراه داشت سپس تاج نیز از موضعش عقب نشینی کرد. صبح امروز حمید رضا گرشاسبی در برنامه تلویزیونی شبکه تهران حاضر شد و در این باره اینطور گفت تا خیال پرسپولیسی ها راحت شود:

اگر بخواهند جابجا شود و اگر قرار باشد آخرین بازی ما به آنجا برویم، تحت هیچ شرایطی زیر بار نخواهیم و انجام هم نمی شود.

حمیدرضا گرشاسبی همچنین به موضوع نقل و انتقالات پرسپولیس پرداخت و عنوان کرد:

ما بارها به بازیکنان فعلی و قدیمی تر گفتیم و درخواست کردیم هرچه سریعتر به باشگاه بیایند تکلیفشان را با باشگاه روشن و تمدید کنند. اما حالا به شرایطی مسافرت بودند یا گفتند پس از مسابقات لیگ. کماکان منتظر این عزیزان هستیم. در حال حاضر نیز خیلی از بازیکنان لیگ برتر خواهان این هستند که به پرسپولیس بیایند و قرارداد ببندند و اگر طی چند روز آینده تکلیف روشن نشد، قطعا پرسپولیس نباید بلاتکلیف بماند و این خواست هواداران عزیز ما هست و ما هم این کار را خواهیم کرد.

با این صحبت ها به نظر می‌رسد پرسپولیسی ها حتی در صورت باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی نیز، حضور فعالی در بازار خرید بازیکنان خواهند داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حمید رضا گرشاسبی الدحیل ورزشگاه آزادی مهدی تاج الدحیل پرسپولیس حمید رضا گرشاسبی مهدی تاج ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • مشعل المپیک پاریس در یونان روشن شد
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس در یونان روشن شد
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید