Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:20:16 GMT

کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۳۴۵۹

کمک به بازسازی عتبات عالیات ارزشمند است

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی عصر جمعه در دیدار با مسوول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و امام جمعه مهریز افزود: مردم یزد سال های گذشته در کمک به این امر بسیار پیشگام بودند و دلبستگی عمیق خود را به ارزش های دینی نشان دادند.
وی با قدردانی از فعالیت های انجام شده بر اهمیت کمک به بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و ادامه داد: جلب مشارکت مردمی در برنامه های کمک به بازسازی اماکن مقدس کربلا و نجف باید بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مسوول فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد در این دیدار گفت: تاکنون این ستاد با همکاری مردم مناطق مختلف نقش مهمی در بهسازی و نوسازی 180 طرح در عتبات عالیات داشته است.
حجت‌الاسلام سیدحبیب الله میرخلیلی افزود: در سه سال گذشته 700 نفر به عنوان نیروی کار افتخاری و داوطلبانه در بازسازی عتبات عالیات فعالیت داشته اند.
ستاد بازسازی عتبات عالیات در 10 شهرستان استان یزد فعالیت دارد.
میرخلیلی اردیبهشت ماه گذشته گفته بود : مردم ولایتمدار استان یزد در سال 1396 برای بازسازی عتبات عالیات 25 میلیارد ریال کمک کردند که 15 میلیارد ریال آن نقدی و بقیه طلا و سکه است.
وی افزود: کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا و نجف و برای ساخت صحن و سرای حضرت علی (ع) هزینه شده است.
وی ادامه داد: در این مدت 250 کارگر ساده ، آشپز و نیروی متخصص در رشته‌های متعدد برای بازسازی عتبات به عراق اعزام شدند.
این مسوول اظهار کرد: مردم خیر استان می توانند کمک های نقدی خود را برای بازسازی عتبات به حساب 0104047070007 بانک ملی شعبه بازار یزد واریز کنند.
به گفته میرخلیلی کمک های اهدایی مردم طبق نیات خیران برای بازسازی مکان های مقدس در عراق هزینه می شود .
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام جمعه کربلا کمک های مردمی نیروی کار یزد موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 در این دیدار حساس و مهم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 

بلینگام که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده است، در این بازی هم بار دیگر ناجی رئال مادرید شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش این تیم را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه بارسا کند و نقش مهمی را در کسب این برد ارزشمند ایفا کند. 

این ستاره انگلیسی که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند به رئال پیوست، در این فصل موفق شده 17 گل برای رئال مادرید به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان است و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسلونا گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. 

فان باستن که به عنوان کارشناس این بازی در برنامه Match of The Day حضور پیدا کرده بود، با اشاره به این که محو درخشش این بازیکن شده است گفت:« همه باید بدانیم که بلینگام واقعا خارق العاده است.»

دیگر خبرها

  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • برد ارزشمند سپاهان و ذوب آهن برابر ملوان و آلومینیوم
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد