Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@05:50:41 GMT

نمایندگان فوتسال با اقتدار صعود کردند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۳۵۷۷

محل انجام مسابقات جهانی شرکت ها (کارگران)، تیم های فوتسال فولاد اهواز و فولاد مبارکه امروز مسابقات خود را در مرحله مقدماتی ادامه دادد.

اهوازی ها برابر ۲ حریف از فرانسه و بلژیک به ترتیب ۸ بر یک و ۹ بر صفر برنده شده و به عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله نهایی راه یافتند.

همچنین فولاد مبارکه اصفهان در دیداری برابر تیم پرسکیپ فرانسه به برتری ۱۱ بر صفر رسید و به عنوان تیم نخست به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای نیمه نهایی فردا صبح و پیکار نهایی نیز عصر شنبه انجام خواهد شد.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود درناهای آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر

تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک چهارم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با شکست سه بر صفر تیم رده دوم جدول و حذف طبیعت اسلامشهر راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، در ادامه رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه در دیدار سوم با اقتدار توانست تیم طبیعت اسلامشهر (تیم دوم جدول) را سه بر صفر در تهران و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ شکست داده و به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود کند.

ست اول این دیدار با برتری شهرداری ارومیه شروع شد و این برتری تا آخر ست اول ادامه داشت ولی در ست دوم این تیم طبیعت بود که توانست کنترل بازی را در ۱۰ امتیاز اول بگیرد ولی در ادامه این شهرداری بود که توانست اختلاف امتیاز با فاصله ۹ را جبران کرده و ست دوم را نیز به نفع خود تمام کند.

در ست پایانی نیز بازیکنان تیم طبیعت با اشتباهات فردی این فرصت را به بازیکنان شهرداری دادند که قدر امتیازات را بدانند و ست سوم را نیز با اقتدار پیروز شد.

گفتنی است دو دیدار قبلی این دو تیم با پیروزی هر دو تیم همراه شده بود که تعیین تکلیف صعود کننده به نیمه نهایی به رقابت سوم کشیده شد و تیم شهرداری آخرین تیم بود که به مرحله نیمه نهایی همراه با تیم‌های فولاد سیرجان، پیکان و شهداب رسید.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بعد از عید نوروز پیگیری خواهد شد.

کد خبر 737440

دیگر خبرها

  • صعود درناهای آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر
  • صعود دُرنا‌ها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود دُرناها به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال
  • صعود درناها به نیمه‌نهایی لیگ والیبال
  • دو باخت و یک تساوی حاصل رقابت نمایندگان فوتبال هرمزگان با حریفان
  • پیروزی دراماتیک چلسی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر
  • شهداب سومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود منچسترسیتی به نیمه نهایی و تحقیر تاتنهام در جزیره