Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:13:16 GMT

مراسم ترحیم برادر امام موسی صدر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۳۶۰۳

مراسم ترحیم برادر امام موسی صدر برگزار شد

مراسم ترحیم و بزرگداشت سیدعلی صدر برادر بزرگ‌تر امام موسی صدر، بعدازظهر جمعه، ۴ خرداد در مسجد جامع شهرک غرب تهران با حضور خانواده و نزدیکان آن مرحوم و همچنین تعدادی از مقامات و شخصیت‌های سیاسی کشور برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سید علی صدر، فرزند آیت‌الله سید صدرالدین صدر و نوه آیت‌الله حاج حسین طباطبایی قمی، اول خرداد دعوت حق را لبیک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی صدر متولد ۱۳۰۴ شمسی و برادر بزرگ‌تر امام موسی صدر بود.

مراسم تشییع و خاکسپاری برادر امام موسی صدر،  در بعدازظهر پنچ‌شنبه در گلزار علی‌بن جعفر علیه السلام در شهر قم برگزار شد. در مراسم ترحیم وی علاوه بر حضور خاندان امام موسی صدر و نزدیکان آن مرحوم، شخصیت‌هایی چون سیدمحمد خاتمی رییس دولت اصلاحات، محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی خویینی‌ها عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، آیت‌الله موسوی بجنوردی عضو ارشد  مجمع روحانیون مبارز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی ابطحی، حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات، حجت‌الاسلام و المسلمین نقویان، هادی خانیکی، علی شکوری راد، مصطفی کواکبیان، عماد خاتمی، سیدهادی خامنه‌ای، محمدرضا خاتمی، حسن قشقاوی مشاور وزیر امور خارجه‌، خشایار اعتمادی یکی از خوانندگان کشور، رسول صدرعاملی کارگردان سینما و ... حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام درگذشت برادر امام موسی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار شهید زاهدی و همرزمان شهیدش در تالار شهر کاشان با حضور جمعی از مسئولان و سخنرانی سردار اشتری برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم بزرگداشت سردار شهید زاهدی و همرزمان شهیدش شامگاه شنبه در تالار شهر شهرداری کاشان با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد و مردم کاشان نیز حضور پرشور در این مراسم داشتند.

سخنران ویژه مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدرضا زاهدی، سردار حسین اشتری، مشاور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور بود که وی در باب ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام راه قدس به ایراد سخنرانی پرداخت.

سردار محمدرضا زاهدی متولد 11 آبان 1339 در اصفهان بود و در سال 1359 به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ تحمیلی از فرماندهان سپاه بود و در سال های اخیر نیز در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد و فرمانده سپاه در سوریه و لبنان بود.

سردار حسین اشتری در این مراسم با بیان اینکه شهید زاهدی شجاعت بی‌نظیری داشت، اظهار داشت: جبهه مقاومت از وجود شهید زاهدی محروم شد، چرا که ایشان سرباز گمنام امام عصر(عج) بود و تشییع پرشکوه وی در اصفهان گواه این مطلب است.

وی با بیان اینکه سردار شهید محمدرضا زاهدی مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، افزود: بصیرت از ویژگی‌های شهید زاهدی بود و با وجود فتنه‌های زیادی که رخ داد و فضا غبارآلود بود اما وی هیچ وقت مسیر را اشتباه نرفت.

مشاور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه سردار شهید محمدرضا زاهدی 15 سال در جبهه مقاومت مسئولیت داشت، ابراز داشت: شهید زاهدی از ابتدای انقلاب اسلامی در حال جهاد بود و همیشه قصد حضور در خطوط مقدم جبهه را داشت.

سرلشکر رحیم‌‌صفوی: شهید زاهدی لباس بسیجی از تن بیرون نیاورد

وی با بیان اینکه همه تلاش شهید زاهدی اقتدار جبهه مقاومت بود و در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت هیچ وقت کوتاهی نکرد، گفت: سیدحسن نصرالله در خصوص این شهید بزرگوار می‌گوید شهید زاهدی مهاجر الی الله و فرمانده‌ای مجاهد و متواضع بود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • حضور چهره های سرشناس در مراسم ختم همسر زنوزی (عکس)
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)
  • شماره ویژه نشریه حضور، یادنامه آیت الله موسوی بجنوردی منتشر شد + فایل خواندنی