Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بيش از 300 تماشاگر ايراني هستند که را به سالن مسابقه رسانده اند و در جايگاه هاي مختلف نشسته اند و با در دست داشتن پرچم ايران از شاگردان کولاکوويچ حمايت مي کنند.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از فرانسه، تيم ملي واليبال ايران در نخستين مسابقه خود در رقابت هاي ليگ ملت هاي جهان از ساعت 20 به وقت محلي در سالن کيندرآرناي شهر روئن فرانسه به مصاف تيم ميزبان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حدود سه هزار نفر در سالن کيندرآرنا حضور دارند و اين مسابقه را از نزديک تماشا مي کنند.
از اين تعداد بيش از 300 تماشاگر ايراني هستند که را به سالن مسابقه رسانده اند و در جايگاه هاي مختلف نشسته اند و با در دست داشتن پرچم ايران از شاگردان کولاکوويچ حمايت مي کنند.
هيجان بالايي در سالن مسابقه حاکم است و فرانسوي ها تلاش مي کنند با پخش موزيک هاي فرانسوي جو سالن را به سود خود کنند.
اسکوربرد بزرگي در سقف سالن نصب شده است که بازي را همزمان نمايش مي دهد. ضمن اينکه به صورت همزمان سرعت اسپک بازيکنان را هم سنجيده و ثبت مي کند.
محمد وکيلي، سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان ايران هم امروز خود را شهر روئن رساند و همراه با کاروان ايران به سالن مسابقه آمد.
تماشاگران فرانسوي بارها با حرکات تماشايي انگاپت به هيجان آمدند و او را تشويق کردند.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های فرانسوی تصاویری را منتشر کردند که نشان می‌دهد نیروهای پلیس این کشور به تجمع حامیان مردم فلسطین در غزه حمله می‌کنند و با گاز اشک‌آور و ضرب‌وشتم تلاش دارند آنها را متفرق کنند.

معترضان فرانسوی به خیابان‌ها آمده بودند تا ضمن حمایت از مردم فلسطین در غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه بودند.


کد خبر 6099963

دیگر خبرها

  • سند و توضیحات فروزان برای استقلالی‌ها
  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد+ فیلم
  • پلیس فرانسه با ضرب‌وشتم و گاز اشک‌آور به حامیان فلسطین حمله کرد
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • عکس| ستاره محروم فرانسه بازیگر شد!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت