Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ظهر امروز لیگ ملت های والیبال 2018 با چند دیدار در کشورهای مختلف آغاز شده و تیم های ایران و فرانسه هم در اولین مسابقه خود در چارچوب این رقابت ها مقابل هم قرار گرفته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی ایران در نخستین بازی فصل جدید لیگ ملت های والیبال، از ساعت22:30 امشب در سالن شش هزار نفری کیندرآرنای شهر روئن فرانسه به مصاف شاگردان لوران تیلیه قهرمان سال گذشته لیگ جهانی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت این بازی برعهده سیمونوویچ از صربستان و زنوویچ از روسیه است.

ست نخست/ برتری روحی میزبان 

فرانسوی ها بازی را برتر از ایران آغاز کردند و با دفاعی که روی اسپک فرهاد قائمی انجام دادند، 3 بر یک پیش افتادند. وقت استراحت فنی اول با حساب 8 بر 4 به سود فرانسه اعلام شد.

در ادامه ایران با دو دفاع خوب و توپ گیری خوب عقب زمین، خود را در امتیاز 13 بر 11 به دو امتیازی فرانسوی ها رساند اما خروس های آبی پوش زودتر به امتیاز دوم فنی رسیدند و با سه پوئن پیاپی از ایران فاصله گرفتند.

.

.

.

 

خروس ها قهرمان لیگ جهانی 2017 والیبال که از حمایت هواداران خودی نیز در این مسابقه برخوردار هستند، میزبان دور نهایی لیگ ملت های 2018 هم معرفی شده اند و حتی اگر در جمع 5 تیم برتر هم نباشد، در فینال رقابت ها حضور خواهد داشت! تیم ملی والیبال ایران نیز با ترکیب نسبتا جدید و متحول شده ششمین حضور خود در لیگ جهانی والیبال را که با نام لیگ ملت های والیبال برگزار می شود، تجربه می کند.

ایگور کولاکوویچ امسال علاوه بر بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب تیم خود دارد، از چند بازیکن جوان که تا به حال در لیگ جهانی به میدان نرفته اند، استفاده می کند. سعید معروف، فرهاد سال افزون، امیر غفور، صابر کاظمی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی شفیعی، میثم صالحی، میلاد عبادی پور، مجتبی میزراجانپور، فرهاد قائمی، مرتضی شریفی، مهدی مرندی و محمدرضا حضرت پور 14 بازیکنی هستند که با نظر کولاکوویچ برای برگزاری 3 دیدار مقابل فرانسه، ژاپن و استرالیا راهی فرانسه شده اند. 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود

بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست ۱۰ اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش به روز شده چشم انداز جهانی صندوق بین المللی پول، رشد آهسته اقتصاد فرانسه، این کشور را ظرف پنج سال آینده از فهرست 10 اقتصاد بزرگ جهان خارج خواهد کرد.

این مؤسسه بین‌المللی مستقر در واشنگتن پیش بینی کرد که سهم فرانسه از تولید ناخالص داخلی جهانی بر حسب برابری قدرت خرید (PPP)  در سال 2029 به 1.98 درصد کاهش خواهد یافت در حالی که تحلیلگران صندوق بین المللی پول در سال گذشته میلادی این رقم را 2.2 درصد ثبت کرده بودند.

آخرین پیش بینی های این صندوق نشان می دهد که کسری بودجه فرانسه تا سال 2029 بالای 4 درصد باقی خواهد ماند و انتظار می‌رود بدهی دولت این کشور از 115 درصد تولید ناخالص داخلی (GDP) فراتر رود.

بدتر شدن مشکلات اقتصاد فرانسه با افزایش کسری تجاریپاریس: اقتصاد فرانسه به دلیل افزایش قیمت گاز در خطر است

کمیسیون اروپا قبلاً در واکنش به برنامه بودجه سال 2024 فرانسه، نسبت به تضاد بالقوه آن با قوانین مالی اتحادیه اروپا هشدار داده و تأکید کرده بود که چشم انداز فعلی خطر تعدیل منفی از سوی آژانس‌های رتبه بندی جهانی را به همراه دارد.

بر اساس داده‌هایی که توسط این سازمان در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی شد، انتظار می‌رود که سهم بریتانیا از تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2029 بر حسب برابری قدرت خرید، 2.2 درصد باشد و این کشور دهمین اقتصاد بزرگ جهان خواهد بود.

در همین حال، پیش بینی می شود که ترکیه جایگاه نهم را به خود اختصاص دهد، زیرا سهم آن در پنج سال آینده به 2.09 درصد خواهد رسید.

پیش بینی می شود که پنج کشور اصلی تشکیل دهنده ساختار اقتصاد جهانی تا سال 2029، کشورهای چین (19.48 درصد از تولید ناخالص داخلی جهان)، ایالات متحده (14.72 درصد)، هند (9.23 درصد)، ژاپن (3.21 درصد) و اندونزی (2.79 درصد) باشند.

همچنین انتظار می‌رود که آلمان (2.77%)، روسیه (2.71%) و برزیل (2.19%) در میان ده کشور برتر باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان