Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@18:27:18 GMT

مائوریسیو ساری در چند قدمی چلسی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۵۱۰۲

مائوریسیو ساری در چند قدمی چلسی

نمایندگان ساری و چلسی روز جمعه با یکدیگر گفتگو کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز جمعه ملاقات دیگری میان نماینده های باشگاه چلسی و مائوریسیو ساری انجام شد که به گمانه زنی ها درباره حضور این مربی ۵۹ ساله در استمفوردبریج دامن زد.

مائوریسیو ساری بعد از سه فصل حضور در ناپولی این تیم را ترک کرد و جایش را به آنچلوتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال چلسی نیز قصد کنار گذاشتن کونته را دارد، البته کنار گذاشتن کونته با توجه به باقی ماندن یک سال از قرارداد این سرمربی، فرآیندی زمانبر است.

ساری که هرگز در خارج از ایتالیا مربیگری نکرده به نظر می رسد بعد از جدایی از ناپل و در آستانه ۶۰ سالگی قصد دارد مربیگری در خارج از کشور را تجربه کند، او از زنیت هم پیشنهاد مربیگری دارد و باشگاه روسی حاضر به پرداخت دستمزد سالیانه ۵،۲ میلیون پوند شده ولی ترجیح ساری حضور در چلسی است، اما هنوز هم معلوم نیست آیا ساری اولویت اول چلسی است یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه چلسی استمفوردبریج ناپولی استمفوردبریج باشگاه چلسی مائوریسیو ساری ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، تیم فوتبال ولژ موستار که عارف غلامی را پس از سه بازی غیبت به دلیل مصدومیت در ترکیب و خط دفاعی داشت، در ورزشگاه روجینی مقابل تیم رده پنجمی پوسوشه قرار گرفت.

یاران غلامی که در تلاش برای کسب سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا بودند، در دیدار مقابل پوسوشه توانستند با نمایش هجومی و عملکرد موفق در خط دفاعی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال ولژ موستار با جبران شکست هفته گذشته، موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر با دو گل تماشایی برابر پوسوشه شد تا 52 امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر بوسنی و هرزگوین، به پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا رسید.

عارف غلامی، مدافع ایرانی ولژ موستار که پس از سه مسابقه غیبت به دلیل مصدومیت دوباره به میادین بازگشته و برابر پوسوشه در ترکیب قرار گرفته بود، حضور کامل در زمین داشت و عملکرد خوبی در خط دفاعی ارائه کرد.

مدافع ایرانی ولژ موستار در دقایق ابتدایی بازی نزدیک بود یک پنالتی بگیرد که داور شوت عارف و برخورد توپ به دست بازیکن پوسوشه را خطای هند تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • کوراش کار نهاوندی صاحب مدرک مربیگری درجه B جهانی شد
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی