Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@09:43:16 GMT

تحریم های آمریکا علیه ما تاثیری ندارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۶۵۵۰۴

تحریم های آمریکا علیه ما تاثیری ندارد

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به مناسبت هجدهمین سالگرد آزادسازی جنوب این کشور از دست رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنان خود گفت: من این پیروزی و دستاورد مهم را که درس های بسیاری در آن وجود دارد و می توان در حال حاضر و در آینده به آن اتکا داشت را به همه تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام رزمندگان شجاع مقاومت، شهدا، جانبازان، اسرا، ارتش لبنان، گروه های مقاومت و ارتش سوریه صاحبان این پیروزی هستند.

وی افزود: به دلیل اقدامات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا علیه بیت المقدس (انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس) روز جهانی قدس امسال باید به صورت گسترده تری در ابعاد بین المللی برگزار شود. پیروزی مقاومت در راندن اشغالگران از جنوب لبنان اتفاقی مهم برای کشورمان و جهان عرب بود.

دبیر کل حزب الله تصریح کرد: سوریه و ایران در کسب این موفقیت ما را یاری کردند. آنها زمانی به ما کمک کردند که دنیا به ما پشت کرده بود. ما در آن برهه زمانی دارای امکانات بسیار ناچیزی بودیم. با این وجود، خداوند این پیروزی را به ما هدیه کرد. اشغالگران پس از مقاومت ما بدون قید و شرط از جنوب کشور عقب نشینی کردند.

وی درباره تحریم های جدید علیه حزب الله نیز گفت: تحریم های آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس علیه ما بی تاثیر است زیرا محور مقاومت پولی در بانک ندارد. آمریکا با تحریم های جدید خود می خواهد اراده مقاومت را از بین ببرد. اما مقاومت با خشکاندن منابع مالی آن از بین نمی رود.

نصرالله در ادامه تاکید کرد: آمریکا می خواهد ایران یک کشور ضعیف باشد که حتی برنامه هسته‌ای صلح آمیز هم نداشته باشد . شروط دوازده‌گانه آمریکا نشان می دهد آنها به دنبال حکومتی دست‌نشانده مانند حکومت زمان شاه در ایران هستند.

وی پیروزی های اخیر ارتش سوریه در دمشق علیه تروریسم و داعش را به دولت، ارتش و مردم سوریه تبریک گفت.

لبنان سید حسن حزب الله مقاومت سخنرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لبنان سید حسن حزب الله مقاومت سخنرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید

مقاومت اسلامی لبنان از شهادت «علی رضا حرب» در اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش همشهری، حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد «علی رضا حرب» از رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حمله صهیونیست‌ها به جنوب این کشور به شهادت رسید.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد پایگاه صهیونیستی «رویسات العلم» در شمال فلسطین اشغالی و گروهی از نیرو‌های اشغالگر را در اطراف آن هدف حمله راکتی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد در راستای حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در روستا‌های جنوبی، عصر امروز شنبه راس ساعت ۱۷:۴۵ به وقت بیروت، دو ساختمان ارتش صهیونیستی را در منطقه «شلومی» با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

tags # حزب الله لبنان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • شکار جدید حزب‌الله لبنان ؛ پهپاد هرمس ۴۵۰ اشغالگران منهدم شد | جزئیات ۸عملیات دیروز علیه صهیونیست‌ها
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • علی رضا حرب در جنوب لبنان به شهادت رسید
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد