Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ملي‌پوش کامپوند ايران گفت: ما رکوردهاي خودمان را در مسابقات جهاني زديم و امتيازها قابل قبول بود اما لازم است براي بازي‌هاي آسيايي بيشتر کار کنيم.
به گزارش خبرگزاري فارس، اسماعيل عبادي در رقابت‌هاي مرحله دوم جهاني در کامپوند انفرادي، تيمي و ميکس حضور داشت که در هيچ کدام نتوانست به مدال دست پيدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين قهرمان کشورمان با وجود اينکه در مرحله مقدماتي کامپوند انفرادي نتيجه خوبي داشت، بعد از دو دور استراحت در نخستين مسابقه مقابل نماينده چين‌تايپه قرار گرفت و شکست خورد.
عبادي در گفت‌وگو با فارس در اين باره گفت: ما تلاش‌مان را کرديم. تا جايي که امکان داشت و هر کاري از دست‌مان برمي‌آمد، انجام داديم. ورزشکاران، مربيان و همه هر کاري مي‌توانستند انجام دادند. رکوردهايي که زديم نسبتاً خوب بود و عملکردمان هم بد نبود اما تا تير به هدف برسد ممکن است هزار اتفاق رخ دهد. خدا را شکر که محبوبي خوب بالا آمد.

وي در پاسخ به اين سوال که شما در مرحله مقدماتي نتيجه خوبي داشتيد که در مرحله حذفي با 2 قرعه استراحت روبه‌رو شديد، چطور شد در نخستين مسابقه شکست خورديد، اظهار داشت: از بدشانسي آنطور که بايد تير نزدم. البته تلاشم را کردم اما نشد. حريف چين‌تايپه‌اي هم خوب کار کرد و رکورد خوبي را به ثبت رساند.
اين کماندار کشورمان درباره نتايجي که در ماده تيمي و ميکس داشت، عنوان کرد: ما رکوردهاي خودمان را زديم و امتيازها قابل قبول بود اما بايد بيشتر کار کنيم.
عبادي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کنيد حاشيه‌هاي فدراسيون تيراندازي با کمان به کسب نتيجه در مسابقات جهاني تاثير داشت، تصريح کرد: نه من و نه ورزشکاران ديگر حتي اگر حاشيه باشد توجهي نداريم. ممکن است برخي تحت تاثير حاشيه‌ها باشند که بعيد مي‌دانم آنقدر باشد که روي نتايج‌شان در مسابقات جهاني تاثير بگذارد. ما ياد گرفته‌ايم کار خودمان را بکنيم.

کماندار طلايي ايران در بازي‌هاي آسيايي اينچئون درباره اينکه با نتايجي که در بخش تيمي و ميکس داشتيد و قرار است بازي‌هاي آسيايي اندونزي در همين ماده‌ها برگزار شود، آيا اين موضوع کمي نگران‌کننده نيست، گفت: اين مسابقات جهاني بود و شرايط آن با بازي‌هاي آسيايي متفاوت است. 2-3 ماه به بازي‌هاي آسيايي فرصت داريم و مي‌توانيم خودمان را بالا بکشيم. البته اين را هم بگويم حريفان آسيايي ما در اين مسابقات خوب کار کردند و نبايد آنها را دست بگيريم. لازم است بيشتر کار کنيم.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم